Beatmaster-P":228bz1jg said:Pakje van Geezer zojuist binnengekomen,
drive met 2 player versie van SSF4 Arc Edition voor Type X2!
Wederom "aan en gaan" alles perfect, op 100 yen coins en breathtaking graphics:
[/img]
jiggymf":3qk0zbt4 said:Stuur anders arcadeflipperfreak een pb, die kan vast de meeste van die spullen zo krijgen voor restauratie
joeks said:Nou ja, Pieter Post. Ik moest er wel zelf om.
(Broertje Buizerd speelt op deze foto's)
Goed gedaan Barry, mooi spul!
Je hebt al bijna genoeg materiaal voor een arcade center![]()