What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

Zo, uitgepakt!

Digitaal chassis denk ik aan de knoppies te zien

Gisteren 2 XBOX360 games gekocht
Perfect Dark Zero voor 4 euro en Banjo Kazooie voor me vrouw voor 8,-.

Nu uitchecken of ze nog zo goed zijn als de N64 versies.
Maar voor die prijzen...............

Vandaag me XBOX binnen van Hasan.
THX

Nieuwe, originele Afterburner Climax DVD + security PIC :mrgreen:

dsc05290n.jpg

Ik had tot nu toe alleen nog maar een kopie van de DVD en een originele PIC in bezit (Sega levert hun cabs uit met een geinstalleerde game + PIC. Heb de DVD copy van een sega-naomi.com member). Als ik nu nog een Lindbergh koop, kan ik head-to-head gamen met Afterburner Climax.. hmm... if only.. ;-)

DBZ voor de Namco System 256
alleen de system256 zelf is nog niet binnen. bummer :(

Die zijn vet! heb ik ook nog liggen.
Heb ook nog de upgrade versie hiervan, de Sc-3000 volgens mij.
Dit zijn toch wel pareltjes voor elke collectie om trots op te zijn, heel mooi exemplaar als ik dat zo zie :)

deze is mint heb ook 2 keer een mark 3 (een is te ruil) maar ik zoek nog een sg-1000 maar de eerste in doos

dit zat er ook bij

photo_12.jpg.gif

Mooie aanwinst :mrgreen:

Ongelofelijk eigenlijk dat deze pre Master System is want hij oogt veel moderner dan de meeste 80's consoles .

Erg mooie aanwinst zelfs. Ziet er echt supergoed uit. Ik denk niet dat ik er ooit één heb gezien in zo'n mooie staat.

Ook maar weer eens wat neergooien dan want ik koop wel maar post niks :oops:

The Punisher

DSCF4773.jpg

Jawel , de batterijen zijn verwijderd !

Und :

Raiden DX

DSCF4794.jpg

Vraag me af of die batterij nog werkt want highscore saved hij niet , volgens mij kan hij dan weg ...of niet ?
Voor de rest niet zo belangrijk !

Dan zal ik mijn laatste aankoop ook maar posten.
Een Dodonpachi Dai Ou Jou board.

Op de blauwe metalen case zitten drie (!) Cave stickers over elkaar heen geplakt.
Zou dat betekenen dat ie tweemaal voor reparatie bij Cave is geweest?
Hij doet het in elk geval goed. al heb ik er VEEEL te veel voor betaald.
50 dollar shipping vanuit USA, OK.. + 80 (!) euro invoerkosten WTF.
Dat ik er maar veel plezier van mag hebben zullen we maar denken.

6260223839_9e00e1d3d2_z.jpg

Als je die Punisher een keer zat bent Casey of wilt ruilen voor al het moois dat ik heb liggen hehe, wil ik met klem first dibs!! Thnx en veel plezier ermee man. Speel hem maar snel uit en laat hem niet te lang in de kast eenzaam liggen ;)

heb net van een vriend 2 pcb's gekocht

een sf2 en een dbz van de bbz geen foto nog wel een slechte van de sf2
dsc_2011.jpg.gif

dsc_2012.jpg.gif

vanavond de foto's van een paar andere dingen die net binnen zijn wacht op de msn foto's van mijn vriendin

Mooie aanwinst Joeks !

Blij te zien dat er nog danmaku liefhebbers zijn hier op het raceforum ;-)
Total rape op de invoerkosten, zeker "echte" waarde opgegeven ivm mogelijke vermissing.

Als je die art-set gaat bestellen Joeks, pm me ff als je wilt, dan neem ik er ook 1tje.

Enjoy the rape die DOJ is !

@ Casey, die batterij van mijn Raiden DX is long gone, doet verder niets dat mij opviel. Was dezelfde batterij bij mij als op jouw foto, en zag er ook super-oud uit, moven dus.

En op het titelscherm staat: for use in Holland :-)

Thanks , dan knip ik 'm weg voordat ie gaat lekken en het board aanvreet .

Grappig om te zien dat ze op YHJ stug artsets blijven aanbieden voor 5000 Yen of meer die nu gewoon ook in de internationale shop te bestellen zijn .

Back