Ben benieuwd naar je ervaring. Waarom deze en niet die van Darksoft?
Oldschool":2bn5bvn3 said:Darksoft ding schijnt crap te zijn/worden.
Happy readingwaiwainl":1f74gfwl said:Oldschool":1f74gfwl said:Darksoft ding schijnt crap te zijn/worden.
En dat weet je hoe?
Cageman":j2u941cd said:Happy readingwaiwainl":j2u941cd said:Oldschool":j2u941cd said:Darksoft ding schijnt crap te zijn/worden.
En dat weet je hoe?: http://www.neo-geo.com/forums/showthrea ... art-Design
daarom plakte ik hem er ook inwaiwainl":3grrhr8o said:Da's idd een betrouwbare bron *kuch*