Sphere":gaghquvh said:Erg mooi resultaat inderdaad staat erg mooi strak bij. Ook ik ben wel benieuwd hoe je de techniek voor elkaar hebt gekregen en met welke spellen etc.


Akuma2000":3l3gp271 said:Mooie opknapbeurt! En wwoowwieee dat is mijn droom setup die je daar hebt, ook zo'n race cab naast een Vewlix *kwijl*.![]()



Cageman":2nbhicea said:Wim, moest je het gat waar de as doorheen gaat nog vergroten (in het metaal)? Ik neem aan van wel, aangezien het een nogal dikke as is aan de T500?
Ik zit te denken om een Thrustmaster TX in mijn ID5 cab te gaan zetten (XBox One/PC).
