ShmupOtaku
Credit Feeder
Gisteren de eerste witte PC engine gekocht met wat toffe shmups, echter blijft het signaal via rf super slecht. Veel ruis, weinig kleur en geen audio. Iemand tips om dit te verbeteren?
Welke, waar? Thanks voor de info.waiwainl":1bgmdqgf said:Over een maand of 2 is er een RGB oplossing die je aan de EXT poort kunt klikken.
ShmupOtaku":1z43re9j said:Dat heeft de "verkoper" mij niet gemeld, volgens hem was het geen enkel probleem om deze aan te sluiten en zou hij perfect werken op onze tv's.
d":3v5tzk7l said:Welke, waar? Thanks voor de info.waiwainl":3v5tzk7l said:Over een maand of 2 is er een RGB oplossing die je aan de EXT poort kunt klikken.