What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Paprium (megadrive).

Zo ver ik weet is het spel van de grond af opgebouwd, dus ook een eigen unieke engine. Zeker gezien het aan Mega 80 :P
 
PascalP":2mlflm5t said:
Als ik een Megadrive koop wordt het toch een NTSC net als al mijn andere consoles, 50hz hoef ik niks van ;)

Mis de like +1 button :mrgreen:

Dan maar zo: +1 ;)
 
Was er nog een early limited edition te koop of zijn dit alle edities die nu op de site staan?

Net de LE (J) besteld.
 
WM (voornamelijk Fonzy) communiceren slecht met alle frustraties van dien. Paypal had hun rekening bevroren, dus dat levert weer vertraging op. Ik wacht er niet meer op.. Ik zie hem wel verschijnen....:P
 
Net weer eens even ingedoken hoe het nu zit, en blijkbaar hebben ze een hardware change door moeten voeren, met dus een software change als gevolg.
Hun verwachting is nu om de game te releasen vlak voor het 30 jarig bestaan van de MegaDrive (oktober 2018 dus...), maar fixed datums worden niet genoemd :(
 
Ziet er naar uit dat dit project helemaal dood is, naar wat ik gehoord heb is het team uit elkaar gegaan...
Ook reageren ze op geen enkel bericht via hun website en facebook :(

Dan dus fluiten naar mijn game, en dus ook naar mijn geld waarschijnlijk :(
 
:O

Nu vind ik het opeens niet zo erg meer dat ik hem niet besteld heb :P

Hoe heeft de (aan)betaling plaatsgevonden, kan je daar nog wat mee? CC of PP?
 
Als je bedoelt dat Julio bij Watermelon weg ging. Dat was al vrij in het begin. En communiceren is zeker niet Fonzie's sterkste punt. Samenwerken ook niet gezien, gezien het commentaar van het huidige team. Toen het verlies van een deel van de data door het verlies van een koffer door een vliegtuigmaatschappij en paypal die hun rekening op slot zetten. Klinkt bijna als een soap. Toch heb ik ergens stille hoop dat het wel goed komt, maar ik zit er niet meer op te wachten. Ik zie hem wel verschijnen
 
Betaling is via Paypal gelopen, maar daar kun je ook niks gezien het al meer dan 180 dagen geleden is...

Dus geld terug kun je vergeten, en verwacht ook niet dat de game ooit nog veschijnt.
Berichten die ik stuur via FB messenger krijgen wel de status gelezen, maar 0,0 reactie :(
 
Back
Top