sjorspion
Candy Cab Regular
Zo ver ik weet is het spel van de grond af opgebouwd, dus ook een eigen unieke engine. Zeker gezien het aan Mega 80 
PascalP":2mlflm5t said:Als ik een Megadrive koop wordt het toch een NTSC net als al mijn andere consoles, 50hz hoef ik niks van![]()
PascalP":2k2ybmc4 said:Kon het niet laten...
Zojuist ook maar de arcade stick besteld![]()