What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nozomi.nl meeting 25 augustus in Zoetermeer

1e keer dat ik er was vandaag en ik heb het erg naar mijn zin gehad!
Zo'n kicken arcade. Brings back memories...

Games, errug goed eten en leuk gezelschap, en als afsluiter nog een vette jam sessie van twee begaafde muzikanten, wat wil je nou nog meer?!

leuk om iedereen weer eens te zien en ook wat nieuwe leden te leren kennen.

kortom, wat mij betreft zeer geslaagd en tot gauw!
 
ruderudie":t9m0krdg said:
Inderdaad een hele vette dag, dikke 10 voor de organisatie en een 11 voor chef Hasan. Recepten graag via Pm! :).

Thanks guys!

Zeker! BBQ was echt top, lekker met een arab tintje. heerlijk!!
 
Pat7o":z0bpcmqh said:
1e keer dat ik er was vandaag en ik heb het erg naar mijn zin gehad!
Zo'n kicken arcade. Brings back memories...

Games, errug goed eten en leuk gezelschap, en als afsluiter nog een vette jam sessie van twee begaafde muzikanten, wat wil je nou nog meer?!

leuk om iedereen weer eens te zien en ook wat nieuwe leden te leren kennen.

kortom, wat mij betreft zeer geslaagd en tot gauw!

Ja was super.... tot gauw!
 
Super relaxte dag geweest guys!! Erg gezellig en veel mensen gesproken! Sfeer was geweldig, bbq was top en de jamsessie ultiem! Dank ad organisatie en tot snel allemaal ih NGC!
 
Zo, net wakker en helemaal voldaan, wat een enorm gezellige dag weer gisteren en wat hebben we toch een fantastische community als je dat allemaal zo door elkaar ziet lopen.

Het NGC is nu eindelijk officieel ingewijd, dit beloofd zo veel goeds voor de toekomst, als je al ziet wat er in zo'n korte periode is bereikt. Vooral door de support van de hele community is het nu al the place to be en zal dat hopelijk alleen maar beter worden mettertijd.

Moet wel zeggen dat ik het jammer vond dat sommigen er niet waren die toch wel prominenten van de site zijn en die we of allang niet hebben gezien of helemaal nooit. Voor de rest kon het echt niet beter en zeg ik alleen maar "op naar de volgende"!!
 
Psykick":19uw61ti said:
Moet wel zeggen dat ik het jammer vond dat sommigen er niet waren die toch wel prominenten van de site zijn en die we of allang niet hebben gezien of helemaal nooit. ....

Hm, dat is inderdaad jammer. Waren er überhaupt Oosterlingen?

Ik was zeker gekomen als ik dat ver***** dorpsfeest niet had gehad. Nou ja, volgende keer beter. En komende zaterdag zie ik een aantal van jullie zo wie zo op Eurocade.
 
Hm, dat is inderdaad jammer. Waren er überhaupt Oosterlingen?

Gelderland was aanwezig, Johan, Ronnie en ik. epic roadtrip :D
We gaan nu vaker met zijn 3en gewoon 100 km rijden, ouwehoeren, en kipnuggets eten hahaha.
Hoeft er geeneeens een meet voor te zijn.

Maar NGC team, bedankt voor een zeer geslaagde dag.
Eindelijk weer eens kunnen pinballen, HOTD III, en genoeg racecabs.
Forum members IRL. is toch veel gezelliger dan online.

Er staat al aardig wat. En als ik zo zag wat er nog in onderdelen staat, wordt dat alleen maar meer.
]Tip: Begin aan de initial D.
Maar wat kunnen 4 man een baal spullen hebben. :shock: :shock: :shock:
Niet normaal.

Hierbij mijn foto's.

Tussenstop, en voorgerecht:
Zwaar ingemaakt met keyboardmania.

IMG_1031.JPG

IMG_1032.JPG

IMG_1033.JPG

En toen door Zoetermeer
IMG_1036.JPG

IMG_1038.JPG

IMG_1039.JPG

IMG_1040.JPG

IMG_1042.JPG

IMG_1043.JPG

IMG_1044.JPG

IMG_1045.JPG

IMG_1046.JPG

Ik ben nog naar huis gegaan met wat leuke items.
Trizeal geruilt voor een naomi card, en Bullit Soul gekregen van Trailblazer.
En hij werkt perfect. Heel erg bedankt voor die game. Ik ben er erg blij mee.
IMG_1047.JPG
 
Het was gisteren echt een topdag! Supergezellig, heerlijk eten, leuke gesprekken met toffe mensen; sommige (voor mij) nieuw, anderen weer eens de hand kunnen schudden na lange tijd!

Aan iedereen die is afgereisd naar Zoetermeer: bedankt!! Dit gaan we over niet al te lange tijd nog eens doen :-)
 
Guys, dank voor jullie komst gisteren. Ik ben trots op het onze community.

Dank jullie wel, dank jullie wel, dank jullie wel!
 
Cageman":ittbnwyv said:
Het was gisteren echt een topdag! Supergezellig, heerlijk eten, leuke gesprekken met toffe mensen; sommige (voor mij) nieuw, anderen weer eens de hand kunnen schudden na lange tijd!

Aan iedereen die is afgereisd naar Zoetermeer: bedankt!! Dit gaan we over niet al te lange tijd nog eens doen :-)

zekerste weten... :mrgreen: ik wil er nog wel een keer bij zijn :), was super cool.
 
Cageman":1f9cky1p said:
Het was gisteren echt een topdag! Supergezellig, heerlijk eten, leuke gesprekken met toffe mensen; sommige (voor mij) nieuw, anderen weer eens de hand kunnen schudden na lange tijd!

Aan iedereen die is afgereisd naar Zoetermeer: bedankt!! Dit gaan we over niet al te lange tijd nog eens doen :-)
Ja het was erg leuk, ik ben een super noob maar iedereen nam de tijd om al mijn vragen te beantwoorden... bedankt en tot snel!
 
Ken":1rzm0mj3 said:
Guys, dank voor jullie komst gisteren. Ik ben trots op het onze community.

Dank jullie wel, dank jullie wel, dank jullie wel!
Zeker iets om trost op te zijn...
 
Ben ook weer bijgekomen van alle indrukken.

Was een superdag! Leuk om de meesten weer gesproken te hebben. Heel veel dank ook aan de organisatoren (in het bijzonder grillmastah Hasan, wat heb jij een werk -ook voorafgaand- aan de bbq gehad!)

Scudrace was erg cool. Erg leuk om weer eens irl head-to-head te racen.

Voel nu toch wat van een leegte ....... er zit maar 1 ding op voor me: vaker langskomen!
 
Back
Top