What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nozomi.nl meeting 25 augustus in Zoetermeer

Yes, optreden met mun bandje in Ansen(nog even kijken waar dat ligt)
Wel heel jammer dat ik dit nu weer mis :(
 
We zitten nu op 17 man, maar ik mis nog wel enkele prominenten!

Geef even door als je erbij bent guys!
 
We zitten inmiddels op 22 man. Laat het z.s.m. weten als je er ook bij bent, er is nog plek zat.
 
maak dat 3 personen van mijn kant, kan evt 4 worden maar moet nog even iemand bellen.
 
FUUUUUUU precies op die dag komt m'n schoonfamilie uit Singapore op schiphol aan. Ik hoop dat ik m'n zwager kan overhalen, dan kom ik alsnog +1 ;)
 
het wordt :evil: tijd dat ik ook weer eens mijn gezicht laat zien... :oops:
mag ik ook op jullie feestje komen?
 
Zonder Pat7o was deze hele meeting niet eens doorgegaan, dus lijkt me duidelijk!
 
Ik volg het hele gebeuren nu al zo lang. Alleen, dat is mijn werkweekend weer -_-

Had graag een keer het hele gebeuren in volle glorie gezien. Soon, soon..
 
Zaterdag komt steeds dichterbij!

Ik zou graag willen weten welke leden graag spullen willen meenemen om te verkopen en hoeveel dat ongeveer is. Er kan namelijk ruimte voor worden gemaakt op tafels, maar dan moeten we dat wel even weten.

Let me know!
 
Back
Top