What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nozomi Museum Meet!? 10 of 11september.

was 2 weekenden geleden weer na lange tijd, het was open voor de vrienden van het museum....een paar uurtjes in de avond....Hassan zelf ws er niet......ja als ik kan dan zien jullie mij wel.
 
Wat een goed initiatief!
Lijkt me heel leuk en als dit doorgaat ben ik er zeker bij!
 
Ik kan eigenlijk vrijwel altijd. Maar misschien handig als iedereen een lijstje met datums maakt wanneer je wel of niet kan.
De maanden september/oktober zijn misschien het gunstigste. Na de vakantie periode etc.
 
Goed plan Gideon, ben er tot mijn spijt ook nog niet geweest en lijkt me cool om iedereen weer eens te zien. September of oktober gaat zeker lukken
 
Ik heb in september 3 weken vrij, dan kan ik zeker! Maar anders kan ik meestal wel in de weekend hoor.
 
Zal binnenkort eens wat datums kiezen zodat we kunnen kijken wie wanneer kan en dan kijken welke dag de meesten, liefst allemaal, kunnen.
 
Ik laat het weten zodra ik weer in Nederland ben, maar m'n agenda reikt meestal niet zover in verband met weekenddiensten van m'n vrouw die nooit heel erg ver van tevoren bekend zijn.
 
Zondag zou ik kunnen. Zaterdag overdag misschien.

Overigens heb je niet de eerste post ge-edit @Ratson 😉
En zet de datums er ook meteen bij, scheelt zoeken.
 
Back
Top