Geen contact met Has gehad dan?Ratson said:Zondag 11 september vanaf 12 uur.
Verder geen arrangement geregeld maar we kunnen altijd wat laten bezorgen lijkt mij.
sombetzki said:Yes, tot mijn grote schaamte nog steeds niet in t museum geweest :O
Heb Marco, Alex en Ref ook op de hoogte gebracht van dit topic, nu nog kijken of ze reageren
Ratson said:Verder geen arrangement geregeld maar we kunnen altijd wat laten bezorgen lijkt mij.