Da Dude
Nozomi Elite
Ja, ik zag het. 20.000 gaaf man.
Volgens mijn 2 kinderen moest ik me wel schamen dat wij nog niet bij 20.000 horen
Ik geef ze gelijk hahahaha.
Volgens mijn 2 kinderen moest ik me wel schamen dat wij nog niet bij 20.000 horen