Psykick
Loop Survivor
OK, jongens en meiden! Het is weer zover! Na een lange tijd is het wel weer eens tijd om een knettervette Nozomi event te organiseren waar we elkaar weer eens in levende lijve kunnen zien. Ik wil die rotkoppen wel weer eens zien
Het NGC/Retro Planet is ondertussen opgegaan in het Nationaal Videogame Museum waar we het event zullen hosten. Ik heb een aantal data opgegooid en zal het uiteindelijk realiseren op de dag dat de meeste mensen kunnen natuurlijk.
Dit is een eerste opzet om te kijken hoeveel interesse er is. Iedereen die een eerdere editie heeft meegemaakt weet dat het een geweldige dag zal worden in het teken van games en lekker eten.
Het museum is op zaterdag om 17.00 uur gesloten, maar wij zullen dan pas echt beginnen. We zullen om 18.00 uur lekker knagen met z'n allen en daarna in een nader te bepalen thema of toernooi setting de avond vervolgen.
Voor €15,- krijg je dus toegang voor de hele dag en nog een lekkere hap toe!
Voor de rest hoor je nader wat het thema wordt en wat we nog meer allemaal in petto hebben! Seeya soon!
ps. meerdere keuzes mogelijk!
Lees onderstaande post!!
Het NGC/Retro Planet is ondertussen opgegaan in het Nationaal Videogame Museum waar we het event zullen hosten. Ik heb een aantal data opgegooid en zal het uiteindelijk realiseren op de dag dat de meeste mensen kunnen natuurlijk.
Dit is een eerste opzet om te kijken hoeveel interesse er is. Iedereen die een eerdere editie heeft meegemaakt weet dat het een geweldige dag zal worden in het teken van games en lekker eten.
Het museum is op zaterdag om 17.00 uur gesloten, maar wij zullen dan pas echt beginnen. We zullen om 18.00 uur lekker knagen met z'n allen en daarna in een nader te bepalen thema of toernooi setting de avond vervolgen.
Voor €15,- krijg je dus toegang voor de hele dag en nog een lekkere hap toe!
Voor de rest hoor je nader wat het thema wordt en wat we nog meer allemaal in petto hebben! Seeya soon!
ps. meerdere keuzes mogelijk!
Lees onderstaande post!!