What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nieuwe zending Candy cabinets RKLOK

Pat7o":oan476lo said:
almighty":oan476lo said:
Zie de Jaleco 'Pony Mark III' nergens.
Tja die is ook zo klein hehe 😉

vind ik persoonlijk ook een erg leuke kast, vooral de kijkhoek.
Klopt, crt ligt bijna plat in de cab en hij is zo lekker compact :)
 
Oei, mooi spul zeg :o :D

*Zoekt driftig naar een mogelijk plekje in huis + de benodigde euros* :lol:
 
Ja die pony mark III is echt zeer cool. Ik kan me niet herinneren dat ie in de lijst stond. Al gereserveerd van tevoren?
 
Pony Mark III getest en jongens wat een scherp beeld heeft deze telg!
Totaal geen burn, maar dan ook helemaal niks! ook een test grid gedaan etc. en voor zijn leeftijd echt (zou bijna zeggen) near mint crt :D
Super compact en ben gewoon een beeetje verliefd geworden op de schattige cab 😉

Baal gewoon van het idee dat ik (nu) geen ruimte meer heb anders was hij allang weg :twisted: , maar kan jullie wel garanderen dat het echt een uniek ding is, bedoel ik ben best een zeikerd kwa perfectie :)
 
almighty":3lsbc927 said:
Pony Mark III getest en jongens wat een scherp beeld heeft deze telg!
Totaal geen burn, maar dan ook helemaal niks! ook een test grid gedaan etc. en voor zijn leeftijd echt (zou bijna zeggen) near mint crt :D
Super compact en ben gewoon een beeetje verliefd geworden op de schattige cab 😉

jaja..volgens mij staat die gewoon bij jou op zolder straks!
 
@ Pat7o: haha, zou het graag willen Rob maar echt geen ruimte meer en ben blij met m'n 2 cabs en voor mij is dat (nu) nog genoeg :)

*edit* net nog even gekeken maar zou nog wel kunnen passen ook :roll: :lol:
 
almighty":16ihaskv said:
Pony Mark III getest en jongens wat een scherp beeld heeft deze telg!
Totaal geen burn, maar dan ook helemaal niks! ook een test grid gedaan etc. en voor zijn leeftijd echt (zou bijna zeggen) near mint crt :D
Super compact en ben gewoon een beeetje verliefd geworden op de schattige cab 😉

Baal gewoon van het idee dat ik (nu) geen ruimte meer heb anders was hij allang weg :twisted: , maar kan jullie wel garanderen dat het echt een uniek ding is, bedoel ik ben best een zeikerd kwa perfectie :)
Is een dakkapel niks voor je? Of twee? 😉
 
almighty":2qy81qq7 said:
Weet je hoeveel cabs je daarvoor koopt 😉
Als je ze niet kwijt kunt.. heel weinig.

Goed, arcadeschuur in je achtertuin dan.
 
Haha,

ik keek ff naar de foto's met de containerlevering die aankwam,
in een sec dacht ik even dat de containers RKlok branded waren. Wooot!!!

Uber, als je cabs in je eigen cont. komen 8)

een kwestie van tijd....
 
Back
Top