A
Anonymous
Guest
Klopt, crt ligt bijna plat in de cab en hij is zo lekker compactPat7o":oan476lo said:almighty":oan476lo said:Zie de Jaleco 'Pony Mark III' nergens.
Tja die is ook zo klein hehe![]()
vind ik persoonlijk ook een erg leuke kast, vooral de kijkhoek.