Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.
Ik ben er alleen maar 's ochtends bij tot een uur of 1 (vanaf een uur of 10, neem aan dat 'we' er niet eerder in kunnen dan de reguliere bezoeke), had in mijn hoofd op een of andere manier dat het zaterdag was en niet zondag en zondag middag heb ik al iets. Mis ik weer het bier :/
Ik heb nog wat spullen liggen voor bijv. mr. loo, legztec, ronnie etc etc.
Laat daarom even weten wie komt. kan ik het meenemen.
Ik heb geen zin om te leuren met spul van mensen die toch niet komen.
Wat belangrijkers is, Hoe meer nozomiers hoe beter om weer buiten het forum bij te kletsen.
Wij zorgen er wel voor dat degene die meehelpen natuurlijk met ons mee
Naar binnen kunnen. Het kan best zijn dat iedereen buiten mij Ronnie en Pascal alsnog enter moeten betalen,
maar ja dat is maar 2 euro, dus no big deal natuurlijk.