Psykick
Loop Survivor
Goeie input Ziek! Ik zat ook meer aan Super Street Fighter 4 te denken, maar dan wel op onze manier. Leuk als Capcom sponsor wordt, maar ik wil juist dat het ook gewoon underground is en een wederkerend iets wordt.
Voor de rest zat ik ook te denken aan een Mortal Kombat Toernooi, maar het is even bekijken hoe dat zit met aangepaste sticks e.d.
Sowieso wilde ik nog contact opnemen met Shadaloo voor een stand naast ons met zijn sticks e.d. Het zou leuk zijn als alle Arcade related spullen in één ruimte staan.
Ook wilde ik de Duitser uitnodigen die de SLG heeft uitgevonden, heeft ook andere zeer coole shizzle.
Nou we moeten binnenkort maar eens de koppen bij elkaar steken.
Voor de rest zat ik ook te denken aan een Mortal Kombat Toernooi, maar het is even bekijken hoe dat zit met aangepaste sticks e.d.
Sowieso wilde ik nog contact opnemen met Shadaloo voor een stand naast ons met zijn sticks e.d. Het zou leuk zijn als alle Arcade related spullen in één ruimte staan.
Ook wilde ik de Duitser uitnodigen die de SLG heeft uitgevonden, heeft ook andere zeer coole shizzle.
Nou we moeten binnenkort maar eens de koppen bij elkaar steken.