What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nieuwe aktie import Japanse cabinets

Heyo Marc, cool! en welkom ....

Respect voor het eerste Nijverdalse Nozomi-lid !! ;)

Bedankt ronnie, ennuh als je foto's van de bankjes hebt, heel graag.

Nu maar hopen dat de egret geen regret word :D

Welkom Redneck. Stel jezelf even voor in offtopic.
Je kunt alle informatie over cabs vinden in het Arcade forum, dus mocht je een vraag hebben stel deze dan in de daarvoor bestemde topic of maak even een nieuwe aan, dan hebben we het in deze topic alleen over de inkoopactie.

Ik had interesse maar dat was voor ik een Egret II kocht. Owja en 4 CPS2 games, MVS mobo + games en Undercover Cops PCB. Ook heb ik ondertussen een 1P 6 button, 2P 4 buttons en een 2P 6 buttons panels in mijn bezit. I'm broke atm ;)

hmmmm, kan dit dan aub de laatste post zijn van iemand die GEEN interesse heeft, ;)

rklok":deytwvok said:
hmmmm, kan dit dan aub de laatste post zijn van iemand die GEEN interesse heeft, ;)

Logische reacties op de post van pooyan waarin hij stelt dat er een maand of 2 terug nog genoeg interesse was. ;)

Ik wil graag meedoen heb wel interesse in een new astro ook,ik ga zelf nog het eea uitzoeken wat ik moet weten over verschillende candycabs.Ik ben erg gehecht aan mijn 6 slot woody maar het wordt echt tijd voor een candy erbij.Ik wil er het liefst een waar bv oof sf III en dergelijke "nieuwere games op gespeeld kunnen worden.
Zodra ik goed overzicht heb van mijn financien laat ik het weten.Ik hoop echt dat ik het rond krijg.

Alvast bedankt voor jullie moeite,ben erg blij met de mentaliteit van deze site.Toppie jongens

Ps heb gegoogled maar kan de afmetingen niet vinden en welke jammagames er op kunnen,als iemand een link heeft voor deze candy-noob graag

Sega New Astro City

1.45 m hoog (zonder marquee holder)
90 cm diep (met panel)
75 cm breedt

En slikt gewoon alle jamma boards. (waarom niet)

Bedankt man,ik moest voornamelijk weten of ie bij mij door de deur kan maar dat is geen probleem dus.Ik dacht al dat gewoon alle jamma games er op konden.Ik hoop dat mijn finance het toelaat(kans is gelukkig erg groot dat dat zo is.)

Edit: ga toch maar voor egret 2 als het klopt dat er een monitor rotatie mechanisme op zit

Zoals ik al in de aankondiging van IA vermeld had wil ik ook graag een Egret II.

En misschien een 2P bankje maar dan wil ik wel foto's daarvan zien.

Gr,
Carlo

Zijn er trouwens fotos beschikbaar van de cabs zelf zodat in ieder geval de cosmetische staat te zien is van de cab die je krijgt?

ne0":2t865l0k said:
Zijn er trouwens fotos beschikbaar van de cabs zelf zodat in ieder geval de cosmetische staat te zien is van de cab die je krijgt?

Die vraag wordt vaak gesteld bij een inkoopaktie, maar dat is nooit het geval.. Je krijgt een in ieder geval cabinet in goede 2e hands staat.

Ik heb ook nog zeerzeker intresse, en ik hoop optijd verhuist te zijn om een egret 2 of 3 mee te kunnen bestellen :)

Helaas heb ik op dit moment al 2 kasten staan en zou een derde het laatste beetje van mijn vloerbedeking verbergen :P

Is er al meer nieuws over de arcade kasten? Kan er al besteld worden?
Kunnen we meer info krijgen? Wachten jullie op meer aanmeldingen?

Grtz 8)

Tek-9":1dekdg75 said:
Is er al meer nieuws over de arcade kasten? Kan er al besteld worden?
Kunnen we meer info krijgen? Wachten jullie op meer aanmeldingen?

Grtz 8)

- De inschrijving loopt vanaf heden t/m 30-04-09
- De aktie gaat door met 15 definiteve inschrijvingen

Groet vanuit Japan.... :) ..

Moj Ronnie, ik wil een Super Neo 29, 2 player panel, bij je bestellen, zie pm.

Henrik

Beste mensen,

Helaas moeten we meedelen dat deze aktie niet genoeg animo op gaat leveren om door te gaan. Redenen zullen waarschijnlijk de huidige kredietcrisis en de blijkbaar redelijke verzadigde markt....

Er zijn op dit moment 4 aanmeldingen en helaas is dat simpelweg niet genoeg om de aktie te laten doorgaan.

Wat wel het geval is , dat RKLOK een nieuwe zending volgende maand binnenkrijgt vanuit Japan met ook een tiental verschillende soorten cabinets.
Details volgen zsm...

Hassan,Pascal,Ronnie

Back