rklok":deytwvok said:hmmmm, kan dit dan aub de laatste post zijn van iemand die GEEN interesse heeft,![]()
pooyan":1bhfh7y3 said:Ronnie, heb je een tussenstand?
ne0":2t865l0k said:Zijn er trouwens fotos beschikbaar van de cabs zelf zodat in ieder geval de cosmetische staat te zien is van de cab die je krijgt?
Tek-9":1dekdg75 said:Is er al meer nieuws over de arcade kasten? Kan er al besteld worden?
Kunnen we meer info krijgen? Wachten jullie op meer aanmeldingen?
Grtz 8)