What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NGC Nieuwjaarsborrel 17-1-2015

Jinxz":3awmlxty said:
sombetzki":3awmlxty said:
Oh, het was gewoon de steam versie die draaide?
Of is dit de TypeX versie ge-emuleerd?

Het was de GOG drm-free versie : http://www.gog.com/game/crimzon_clover_world_ignition

Een TTX2 versie is leuk maar updates en dlc lijken me geen optie. de PC versie is qua opties ook een stuk uitgebreider.
De setup in 't NGC is echt top. PC aan en de game start automatisch op. Exit het spel via het spel-menu en de pc sluit gelijk netjes af.


topic is aangemaakt in de videogames sectie!
 
Super sfeer inderdaad en een erg leuke avond gehad (ook namens mr. +1)! Veel bijgepraat en lekker gegamed incl. good food en een drankje! Organisatie, wederom dank voor de perfecte verzorging van het geheel!
 
Ik vond het super gezellig guys! sfeer was top, organisatie top eten en drinken top, cabs top, alles was TOP! gast + en ik hebben ons enorm vermaakt. Als het aan mij ligt ben ik er de volgende keer zeker weer bij. Bij deze wil ik iedereen maar vooral de organisatie bedanken voor deze geweldige initiatief! Grs
 
TOP!!! ben blij dat ik toch nog even kon genieten.
Hoogte punt: ALLES!!!!!!!!!! the people, the games, the interaction and the food, gewoon alles!!!
Thanks guys.
@Jinxz, nog de groeten man, ik zag je niet meer, vandaar nu de late groet maar niet de laatste. Kom nog maar es met je guile, zeker is die iets geils aan het doen met zn haar aahahahahahahahahah sonic-ka-poeeeee

echt nice super setup + extra!!!!!

Super New NCG turbo + Alpha R - 2015 Edition :P

Peace!!!!
 
Ook wij hebben ons enorm vermaakt, bijzonder mooie setup en vooral dat vliegtuig ding :lol: vondt ik erg leuk

Maar nog veel leuker is het contact met andere arcade liefhebbers, allemaal gezellige mensen en ik hoop net als mijn +1 nog vaak langs te mogen komen

Bedankt!
 
Bedankt aan de crew om weer een fantastische dag te organizeren. Ik kan me best voorstellen dat het telkens een hele opgave is om alles klaar te krijgen.

Mijn hoogtepunten
- Mart zien verliezen van een kutbelg.
- Daytona spelen tegen Cageman en Jinxz waar de enigste kans tot winnen was dat je vooraan startte en geen enkele fout maakte
- Street Fighter 4 waar de winnaar bleef zitten... tot dat Ken ons kwam tonen hoe je ssf4 moet spelen
- De toewijding zien van sommige mensen aan Shmups
- Mart voor de zoveelste keer zien verliezen van een kutbelg
 
ZeMMiK":2xkul3zl said:
effe snel met de iphone

Nice. Leuk om video beelden te hebben van het event.

Ik heb 1 foto gemaakt ;)

__20150118_004352.jpg
 
Back
Top