vicious
Player One
Jinxz":3awmlxty said:sombetzki":3awmlxty said:Oh, het was gewoon de steam versie die draaide?
Of is dit de TypeX versie ge-emuleerd?
Het was de GOG drm-free versie : http://www.gog.com/game/crimzon_clover_world_ignition
Een TTX2 versie is leuk maar updates en dlc lijken me geen optie. de PC versie is qua opties ook een stuk uitgebreider.
De setup in 't NGC is echt top. PC aan en de game start automatisch op. Exit het spel via het spel-menu en de pc sluit gelijk netjes af.
topic is aangemaakt in de videogames sectie!
