What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NGC Nieuwjaarsborrel 11-1-2014

Ik kom niet. Verjaardag van mijn zoon.
Ik krijg een tiener in huis.

Veel plezier, en hopellijk zie ik wat foto's voorbij komen. In maart ben ik er zeker weer bij.
 
ik hoop rond 14.20 in Zoetermeer te wezen,als ik de NS moet geloven......
als er iemand in de buurt is ,en ons er naar toe zal willen brengen
zal dat geweldig wezen
 
hotshot123":3hbn06ae said:
ik hoop rond 14.20 in Zoetermeer te wezen,als ik de NS moet geloven......
als er iemand in de buurt is ,en ons er naar toe zal willen brengen
zal dat geweldig wezen

Heel mooi, maar dan ben je wel 1,5 uur te vroeg. Het begint om 16:00 uur. 😉
 
Dat klopt,....maar ik moet van Terschelling komen
Moet een aardige reis maken....
En de NS kennende......zal vast later worden
En later op de dag reis ik door naar boskoop,
Naar een neef van me die heeft een café daar,
Mooi ff pilzen tot de volgende ochtend ,
En dan weer terug naar Terschelling en dan is het 17.00 voordat ik thuis ben
Word een mooi weekend voor ons.......
 
Oke mocht je zoveel eerder zijn zou ik een halte doorkarren en een keer in de grote stad gaan kijken mien jong!
 
Great stuff! 32 aanmeldingen, mooie opkomst weer :) maar wie missen we nog.....?
 
hotshot123":pqpw709v said:
ik hoop rond 14.20 in Zoetermeer te wezen,als ik de NS moet geloven......
als er iemand in de buurt is ,en ons er naar toe zal willen brengen
zal dat geweldig wezen
14.20 word 15.20 we pakken een trein later naar Zoetermeer
of als er nog meer leden met de trein komen , kunnen we mischien gezamenlijk die kant op
ik hoor het wel
 
Ik heb een sollicitatiegesprek in Zoetermeer morgen om 14.00 dus kan zijn dat ik iets eerder bij jullie ben. Neem aan dat er wel iemand aanwezig is.
 
vwbabe84":1mkdqprg said:
Ik heb een sollicitatiegesprek in Zoetermeer morgen om 14.00 dus kan zijn dat ik iets eerder bij jullie ben. Neem aan dat er wel iemand aanwezig is.

Veel succes!!! :mrgreen:
 
Dank je jongens is bij een sportcentrum ben benieuwd of het wat wordt mijn 1e gesprek in een jaar.
 
Back
Top