hotshot123":3hbn06ae said:ik hoop rond 14.20 in Zoetermeer te wezen,als ik de NS moet geloven......
als er iemand in de buurt is ,en ons er naar toe zal willen brengen
zal dat geweldig wezen
14.20 word 15.20 we pakken een trein later naar Zoetermeerhotshot123":pqpw709v said:ik hoop rond 14.20 in Zoetermeer te wezen,als ik de NS moet geloven......
als er iemand in de buurt is ,en ons er naar toe zal willen brengen
zal dat geweldig wezen
vwbabe84":1mkdqprg said:Ik heb een sollicitatiegesprek in Zoetermeer morgen om 14.00 dus kan zijn dat ik iets eerder bij jullie ben. Neem aan dat er wel iemand aanwezig is.