What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NGC EVENT V: VOTE NOW!

NGC Event V: Tournament of Free Play?

  • Tournament

    Votes: 19 45.2%
  • Free Play

    Votes: 23 54.8%

  • Total voters
    42
Er zou overwogen kunnen worden om Free play te doen en gewoon seperaat een klein toernooitje te regelen voor mensen die zich vooraf inschrijven? Dan kan het beide, just a thought.
 
Geeneens een slecht idee. ik vind het best leuk om echt goeie shmuppers of fighters tegen elkaar te zien opnemen.
Enn een tournooi is altijd leuk. Maar het hoefd geen hele dag te duren
3 games, en dan soort stamboom tournooi tot de finale.

Weet je, ik vind alles leuk. omdat het gewoon altijd erg gezellig is.
 
ik hou wel van toernooien, dus daar gaat mijn voorkeur naar uit. lekker shmups of vs games prachtig :)
 
Freeplay zodat ik vaker tegen Doc81 kan spelen. :mrgreen:
Bij zo'n toernooi is het maar afwachten wie je tegenstander is.

Nu een serieuze comment. Wat beau zegt is ook geen slecht idee. Afwisseling is ook mooi. Toch gaat m'n voorkeur uit naar freeplay, maar dat is een lichte voorkeur hoor. Een toernooi zie ik ook wel zitten. Ik heb overigens op freeplay gestemd.
beau":1rdbi0xz said:
Het maakt mij persoonlijk niet veel uit misschien kan je nu een toernooi doen en de volgende keer weer een,
bijeenkomst ik vindt het allebei leuk .
en mischien is het een idee voor een toernooi 3 prijzen te maken voor de beste 3 .
ik kan een hoop met glas en ik kan ook 3 prijzen maken maar dat laat ik aan de crew over. 8)
Het is maar een idee
 
Ik heb gestemd voor free play, maar het is ontzettend afhankelijk van welk (type) spel er voor het toernooi gekozen wordt, als ik het niet ken dan wordt het niet echt een spannende wedstrijd...
 
Tournament. Maar dat is niet verrassend voor de persoon in kwestie. Maar ik ben het eens met velen dat het niet tot laat hoeft te duren om het toernooi af te ronden, freeplay daarna om te chillen klinkt ook goed in de oren. Natuurlijk zou ik voor shmups gaan, maar dat is helaas al geweest. Fighting games lijken me inderdaad een geschikt alternatief, ook al kan ik er geen hout van.

Mark -~-
 
in principe maakt het mij niet uit, maar freeplay geeft minder stress en organisatie lijkt mij zo en dan heb je alleen maar kans dat het vaker gebeurd. Ik moet zelf nog een toernooitje aftikken met Sphere in Twinkle Sprites!!! :twisted:
 
ZeMMiK":3vy4cuxc said:
in principe maakt het mij niet uit, maar freeplay geeft minder stress en organisatie lijkt mij zo en dan heb je alleen maar kans dat het vaker gebeurd. Ik moet zelf nog een toernooitje aftikken met Sphere in Twinkle Sprites!!! :twisted:

Dude, echt dan moet je potverdrie weer eens een keer langs komen! Veel te lang geleden! :D
 
Nou, mijn stem brengt het weer dichter bij 50/50.

Gewoon eerst effe gamen en strijden :twisted: , daarna alsnog Freeplay relaxen 8)
 
Freeplay of tournament, beide opties zijn tof. Maar het hele doel van Arcade is natuurlijk high scores en/of je medespeler te beaten, dus voor aankomend event gaat mijn stem uit naar een tournament.

Persoonlijk zou ik het liefst zoveel mogelijk variatie zien in het tournament qua type games en the more the merrier, en needless to say table flip is een must!

Wellicht een leuke toevoeging van het tournament, 4-speler Spawn system-link op de Naomi :D
 
Tafel omgooien als onderdeel van het toernooi, het moet niet gekker worden! We lijken wel een stel Japanners op deze manier! :mrgreen:
 
Sphere":j334yjhs said:
ZeMMiK":j334yjhs said:
in principe maakt het mij niet uit, maar freeplay geeft minder stress en organisatie lijkt mij zo en dan heb je alleen maar kans dat het vaker gebeurd. Ik moet zelf nog een toernooitje aftikken met Sphere in Twinkle Sprites!!! :twisted:

Dude, echt dan moet je potverdrie weer eens een keer langs komen! Veel te lang geleden! :D

Ja elke keer ben ik op vakantie of standby....kan het ook niet helpen.
 
Abc123":2a5f45mz said:
Tafel omgooien als onderdeel van het toernooi, het moet niet gekker worden! We lijken wel een stel Japanners op deze manier! :mrgreen:

Verplicht allemaal met de oogjes knijpen om het realistisch te maken :mrgreen:
 
Wat is een NGC event precies? Ik begrijp iig iets waar door forumleden samen gegamed wordt? Lijkt me superleuk maar heb geen arcadegames om mee te nemen ofzo...
 
Dat zijn die foto's die jij steeds moet bekijken van mij, als ik er ben geweest. ;-P

Cage, Has, Mart, Ken, kunnen het je beter vertellen.
 
Back
Top