beau":1rdbi0xz said:Het maakt mij persoonlijk niet veel uit misschien kan je nu een toernooi doen en de volgende keer weer een,
bijeenkomst ik vindt het allebei leuk .
en mischien is het een idee voor een toernooi 3 prijzen te maken voor de beste 3 .
ik kan een hoop met glas en ik kan ook 3 prijzen maken maar dat laat ik aan de crew over. 8)
Het is maar een idee
ZeMMiK":3vy4cuxc said:in principe maakt het mij niet uit, maar freeplay geeft minder stress en organisatie lijkt mij zo en dan heb je alleen maar kans dat het vaker gebeurd. Ik moet zelf nog een toernooitje aftikken met Sphere in Twinkle Sprites!!! :twisted:
Sphere":j334yjhs said:ZeMMiK":j334yjhs said:in principe maakt het mij niet uit, maar freeplay geeft minder stress en organisatie lijkt mij zo en dan heb je alleen maar kans dat het vaker gebeurd. Ik moet zelf nog een toernooitje aftikken met Sphere in Twinkle Sprites!!! :twisted:
Dude, echt dan moet je potverdrie weer eens een keer langs komen! Veel te lang geleden!![]()
Abc123":2a5f45mz said:Tafel omgooien als onderdeel van het toernooi, het moet niet gekker worden! We lijken wel een stel Japanners op deze manier! :mrgreen:
+1Da Dude":ltgoz29m said:En evt de kids dag? Mijn zoons staan te springen om naar het ngc te komen