Ja, wrijf het er nog maar even in, Dordtenaar :mrgreen:groo1306":1a5ix3yc said:Haha, je ging zelf nog verder weg wonen zodat je 1 rivier extra hebt :mrgreen:
Ook gaaf. Voor welke artiesten ga je? Ik las iets van Marcus Miller dat hij zou optreden.Baki":2t2yz2a4 said:Pff het is bijna te fietsen voor mij maar ik kan niet. Geen helaas want ik ga eindelijk naar North Sea Jazz :mrgreen:
Nee hoor, maar ik heb het grootste deel van mijn leven in Dordt gewoond. Ben er ook geboren. Eens een Dordtenaar, altijd een Dordtenaar.Da Dude":2kl5kqmp said:Ga jij Breda uit??
Cageman":2m6rgqo7 said:Nee hoor, maar ik heb het grootste deel van mijn leven in Dordt gewoond. Ben er ook geboren. Eens een Dordtenaar, altijd een Dordtenaar.Da Dude":2m6rgqo7 said:Ga jij Breda uit??
Cageman":3icub05x said:Haha! Hoe lang is het eigenlijk rijden?
sombetzki":eux9mnod said:Nou, de route is geplanned, ik ga een rondje boeren oppikken en dan zijn we er rond 7 uur.
moet nog olie peil, koelvloeistof, remmen en ruitewisser vloeistof checken, bandjes oppompen en eventueel de winterbanden er onder weg (t is koud in het noorden), picnic set mee, hotel boeken voor halverwege, etc...
t is tenslotte een takke eind rijden naar jullie zeg![]()