What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NGC Event V: The Grand Re-Opening!

Ik had ook begrepen dat de parallelbaan wel open was, maar het kan wel file veroorzaken als alles daar naartoe moet.
 
Oh, ok. Las dat er niet zo snel uit. Dat scheelt wel.. klote-rivieren ook :D
 
Haha, je ging zelf nog verder weg wonen zodat je 1 rivier extra hebt :mrgreen:
 
groo1306":1a5ix3yc said:
Haha, je ging zelf nog verder weg wonen zodat je 1 rivier extra hebt :mrgreen:
Ja, wrijf het er nog maar even in, Dordtenaar :mrgreen:

Oh, wacht. Ik ben ook een Dordtenaar :D
 
Baki":2t2yz2a4 said:
Pff het is bijna te fietsen voor mij maar ik kan niet. Geen helaas want ik ga eindelijk naar North Sea Jazz :mrgreen:
Ook gaaf. Voor welke artiesten ga je? Ik las iets van Marcus Miller dat hij zou optreden.
 
Da Dude":2kl5kqmp said:
Ga jij Breda uit??
Nee hoor, maar ik heb het grootste deel van mijn leven in Dordt gewoond. Ben er ook geboren. Eens een Dordtenaar, altijd een Dordtenaar.
 
Cageman":2m6rgqo7 said:
Da Dude":2m6rgqo7 said:
Ga jij Breda uit??
Nee hoor, maar ik heb het grootste deel van mijn leven in Dordt gewoond. Ben er ook geboren. Eens een Dordtenaar, altijd een Dordtenaar.

Inderdaad 8)
 
Nou, de route is geplanned, ik ga een rondje boeren oppikken en dan zijn we er rond 7 uur.
moet nog olie peil, koelvloeistof, remmen en ruitewisser vloeistof checken, bandjes oppompen en eventueel de winterbanden er onder weg (t is koud in het noorden), picnic set mee, hotel boeken voor halverwege, etc...

t is tenslotte een takke eind rijden naar jullie zeg :P
 
Haha! Hoe lang is het eigenlijk rijden?
 
Da's inderdaad een stevige rit. Neem genoeg water en dekens mee enzo ;)
 
sombetzki":eux9mnod said:
Nou, de route is geplanned, ik ga een rondje boeren oppikken en dan zijn we er rond 7 uur.
moet nog olie peil, koelvloeistof, remmen en ruitewisser vloeistof checken, bandjes oppompen en eventueel de winterbanden er onder weg (t is koud in het noorden), picnic set mee, hotel boeken voor halverwege, etc...

t is tenslotte een takke eind rijden naar jullie zeg :P

Het is wachten op het noordelijke event, waar dan half nederland deze erbarmelijke uitdaging de andere kant aan gaat 😉
 
Geen probleem ouwe rups!
 
Nog even geduld, morgen is het zover xD

Dacht dat ik met ~225km al van ver kwam haha, het kan dus nog verder zoals ik lees :)
 
Allemaal veel plezier vanavond en maak het echt episch!!!
Denk aan het posten van foto's om mij jaloers te maken...
 
Back
Top