What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NGC Event IV: Overkill!! 11-10-14

Ken":2w0hfmrw said:
Anunaki":2w0hfmrw said:
Boys, ik hoef niet te werken zaterdag en kom dus ook.

De inschrijving voor dit event sloot vannacht om 0:00 uur.

futuramafry.jpg
 
Het is verplicht een Nozomi t-shirt aan te doen met naam op de schouder, verkrijgbaar bij ons aller Jinxz.
 
flay":2mkpffia said:
Ken":2mkpffia said:
Meeste members hebben inmiddels zo'n shirt volgens mij!
Dan ben ik gemakkelijk te herkennen, ik ben diegene zonder shirt :D
Je kan bij Milspex een naamplaatje bestellen (zie stukje boven) :mrgreen:
 
Zo de boodschappen zijn ook weer in huis, laat a.s. zaterdag maar komen!

Vergeet aub geen cash mee te nemen voor entree!
 
Nog 25 uur en 4 minuten voor de deuren van het NGC open gaan voor Overkiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiill!!
 
Back
Top