Anunaki
Shmup Veteran
Ken":2w0hfmrw said:Anunaki":2w0hfmrw said:Boys, ik hoef niet te werken zaterdag en kom dus ook.
De inschrijving voor dit event sloot vannacht om 0:00 uur.
Ken":2w0hfmrw said:Anunaki":2w0hfmrw said:Boys, ik hoef niet te werken zaterdag en kom dus ook.
De inschrijving voor dit event sloot vannacht om 0:00 uur.
Ken":2jaytycd said:Meeste members hebben inmiddels zo'n shirt volgens mij!
Je kan bij Milspex een naamplaatje bestellen (zie stukje boven) :mrgreen:flay":2mkpffia said:Dan ben ik gemakkelijk te herkennen, ik ben diegene zonder shirtKen":2mkpffia said:Meeste members hebben inmiddels zo'n shirt volgens mij!![]()
Milspex":uugsmngj said:Mn vrouw wilde mee maar ik zei "nee sorry geen introducees". 8)