sombetzki
Bullet Dodger
Party party!
Count me in!
Het volgende event is begin januari, wanneer we onze jaarlijks terugkerende nieuwjaars event/borrel houden.Machello":3ghwezgv said:Volgens jaar weer een dergelijk event ?
De laatste keer hield ik het niet droog met de toespraak van de beatmasterKen":2myzrhcf said:Het volgende event is begin januari, wanneer we onze jaarlijks terugkerende nieuwjaars event/borrel houden.Machello":2myzrhcf said:Volgens jaar weer een dergelijk event ?
Anunaki":3qn0gg3d said:Boys, ik hoef niet te werken zaterdag en kom dus ook.