What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NGC Event IV: Overkill!! 11-10-14

aBQWyAD_460sa_v1.gif

Party party!

Count me in!
 
Mooi, we staan inmiddels alweer op 40 members die aanwezig zullen zijn.
Gisteren een eerste full force test run gedaan van 'de Overkill' en de beste manier om dat te omschrijven is...

bom.jpg
 
Klinkt vet! :D

Afspraak kunnen verzetten. Ben er bij de 11e! :D
 
@Ken, nu maar hopen dat die fallout geen roet in het eten gooit ;)
 
Ik kom zaterdag een stuk later...m'n zoontje moet onverwachts tussen 15:00 en 16:00 uur afzwemmen voor z'n A diploma. Waarschijnlijk zal ik er rond 17:00 uur zijn. Ja, DDPSDOJ neem ik nog steeds mee. Tot dan!
 
Voor alle mensen die nog nooit in het NGC zijn geweest, vergeet niet tijdig het adres via PM bij mij op te vragen.

Nog 2 dagen dan is het al zover, wtf!!
 
Ik had me hier ook graag voor aangemeld, helaas kan ik niet :(.

Volgens jaar weer een dergelijk event ?
 
Machello":3ghwezgv said:
Volgens jaar weer een dergelijk event ?
Het volgende event is begin januari, wanneer we onze jaarlijks terugkerende nieuwjaars event/borrel houden.
 
Ken":2myzrhcf said:
Machello":2myzrhcf said:
Volgens jaar weer een dergelijk event ?
Het volgende event is begin januari, wanneer we onze jaarlijks terugkerende nieuwjaars event/borrel houden.
De laatste keer hield ik het niet droog met de toespraak van de beatmaster
Dit keer neem ik zak doeken mee
 
Haha. Omdat de speech zo goed, of zo slecht was ?

Of gewoon funny ☺️ ?
 
Het waren mooie woorden :mrgreen:
 
Haha, altijd goed de speeches van de Speechmaster!

Je kan ook als je naar wat Candy cabs wilt kijken binnenkort na het event ook zo even langskomen :)
 
Is een flink stukje rijden dus moet het wel inplannen. Maar lijkt me erg tof om daar rond te kijken. Waar kan ik wat meer info vinden over openingstijden enz ?
 
Er zijn geen openingstijden, maar gewoon een afspraak met ons maken en dan komt dat wel goed!
 
Anunaki":3qn0gg3d said:
Boys, ik hoef niet te werken zaterdag en kom dus ook.

De inschrijving voor dit event sloot vannacht om 0:00 uur.
 
ik voorzie de noodzaak voor naamplaatjes anders weet ik nooit wie wie is ;-)
 
+1 - forum naam + voornaam

Al staat mijn naam op het Jinxz T-shirt (al moet ik nog afwachten waar :-))
 
Back
Top