What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NGC Event IV: Overkill!! 11-10-14

Fak, zoals verwacht een voor mij verkeerde datum... Mijn vriendin is de 19e uitgerekend en dan is de 11e wel heel krap. Maar zien hoe ze zich voelt tegen die tijd, mss kan ik er wel bij zijn :)
 
sombetzki":19sdihlk said:
Fak, zoals verwacht een voor mij verkeerde datum... Mijn vriendin is de 19e uitgerekend en dan is de 11e wel heel krap. Maar zien hoe ze zich voelt tegen die tijd, mss kan ik er wel bij zijn :)
Als het niet lukt is er altijd wel weer een volgend event, Anton! Een zwangere vriendin heeft natuurlijk wel voorrang :)!
 
sombetzki":3hsg5f5u said:
Fak, zoals verwacht een voor mij verkeerde datum... Mijn vriendin is de 19e uitgerekend en dan is de 11e wel heel krap. Maar zien hoe ze zich voelt tegen die tijd, mss kan ik er wel bij zijn :)


Gefeliciteerd man. jongste STN lid!!!!
 
Ik zit dan in Turkije ....word hm dus niet deze keer voor mij
Zal zeker ff aan jullie denken , ben weer benieuwd naar de foto's
Voor wie wel gaan......veel plezier allemaal
 
Helaas pindakaas!

Guys, het zou prettig zijn een beetje tijdig te weten of jullie 'onder voorbehoud' status kan worden omgezet naar een 'ja tuurlijk, al moet ik komen kruipen', i.v.m. alle inkopen :)
 
Robert":37fg68g4 said:
IK BEN ERBIJ, onder voorbehoud!

@sombetzki, je wacht al bijna 9-maanden, wat maakt een dagje meer of minder nu uit joh jk ;)

Dat dacht ik ook. Mss dat k mijn vriendin dan meeneem achterin de bus, matrasje dr in en hoppa, op alles voorbereid! Mocht dr wat gebeuren dan ben ik er klaar voor :mrgreen:
 
Helemaal gemist dit. Uiteraard erbij, zonder voorbehoud. O trouwens, wel een voorbehoud. Ik wil
Tafelflippen de 11e.... :)
 
Back
Top