What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NGC Event III:Versus Edition - Rated: *****

Toffe ideeën mannen, maar er zit vooralsnog niks in de pijplijn. Naast het gezamenlijke karakter van de ruimte in Zoetermeer (het is uiteindelijk gewoon een hobbyruimte gehuurd door 5 man) zijn we ook gewoon 5 individuele hobbyisten die momenteel lekker bezig zijn met de hobby, allemaal in ons eigen tempo en met onze eigen prioriteiten. Ik heb zelf de komende weken het repareren van de Daytona USA op het programma staan, en het afmaken van een Model 2 racer met een LCD scherm. Dat projectje staat al vrij lang stof te vangen; tijd voor wat TLC :)
 
kan ook een gewone meet zijn een x toch, met bier en eten (Hasburger) ofzo

kost niet zoveel voorbereiding als een event
 
nice man. Ik heb ook nog een paar gekke ideeen. Kies een handicap, met 1 hand spelen of 1 oog open....noem maar op om het nog gekker te maken.
 
doc81":12qpjvzg said:
nice man. Ik heb ook nog een paar gekke ideeen. Kies een handicap, met 1 hand spelen of 1 oog open....noem maar op om het nog gekker te maken.
:mrgreen:
 
Indeed, waarom al die organisatie?? Als de kasten aanstaan moet toch al voldoende zijn?
Een paar lege tafels als mensen nog wat zaken willen verkopen en voor de rest wat bier en cola
en klaar. Als je honger hebt dan ga je maar langs de mac....

Just saying.
 
ZeMMiK":3itdr3s9 said:
Indeed, waarom al die organisatie?? Als de kasten aanstaan moet toch al voldoende zijn?
Een paar lege tafels als mensen nog wat zaken willen verkopen en voor de rest wat bier en cola
en klaar. Als je honger hebt dan ga je maar langs de mac....

Just saying.

+100
 
Ok, hold your horses guys. Het is idd al een tijd geleden en het wordt weer eens tijd voor een gezellige meet met z'n allen. Dat er op korte termijn weer een meet, zonder toernooi en weet ik veel wat voor poespas, komt staat voor ons weer vast, enkel moeten we de datum nog even vastleggen.

Sowieso met z'n allen even de vakantie overleven en het RGE laten passeren. Wellicht ergens eind september, dus hou je agenda's maar open rond die periode. Gewoon geen gedoe en onder het genot van een lekkere burger en biertje in onze nieuwe setting met wat nieuwe parels elkaar de hand schudden. Sounds fun to me :)
 
Psykick":3v551rs2 said:
Ok, hold your horses guys. Het is idd al een tijd geleden en het wordt weer eens tijd voor een gezellige meet met z'n allen. Dat er op korte termijn weer een meet, zonder toernooi en weet ik veel wat voor poespas, komt staat voor ons weer vast, enkel moeten we de datum nog even vastleggen.

Sowieso met z'n allen even de vakantie overleven en het RGE laten passeren. Wellicht ergens eind september, dus hou je agenda's maar open rond die periode. Gewoon geen gedoe en onder het genot van een lekkere burger en biertje in onze nieuwe setting met wat nieuwe parels elkaar de hand schudden. Sounds fun to me :)

PSYKICK FOR PRESIDENT 8)
 
Psykick":tegwj9k0 said:
Ok, hold your horses guys. Het is idd al een tijd geleden en het wordt weer eens tijd voor een gezellige meet met z'n allen. Dat er op korte termijn weer een meet, zonder toernooi en weet ik veel wat voor poespas, komt staat voor ons weer vast, enkel moeten we de datum nog even vastleggen.

Sowieso met z'n allen even de vakantie overleven en het RGE laten passeren. Wellicht ergens eind september, dus hou je agenda's maar open rond die periode. Gewoon geen gedoe en onder het genot van een lekkere burger en biertje in onze nieuwe setting met wat nieuwe parels elkaar de hand schudden. Sounds fun to me :)
Hier laat ik de Pride wel voor schieten. :mrgreen:
 
36169d1260329802t----random-picture-thread-hell-yes-jpg_zpsb62f6ee2.jpg


+1. Kijk, dat is weer een mooi bericht om te lezen als je terug van vakantie komt. Leuk om iedereen weer te zien.
 
Ja, zin in!

Er zijn wat games weg, en er zijn weer wat games bijgekomen. Heerlijk weer een avondje gamen, slap ouwehoeren, traden.. En dit keer zonder tournooi, gewoon lekker chillen en nerden.
 
Ik ben hopelijk ook weer erbij!

Wat voor een nieuwe games zijn er dan? Of is dat een verrassing? :)

(Hopelijk staat die iD6 er nog)
 
Back
Top