He kerel, ik vind het al super dat je überhaupt een prijs creërt :mrgreen:
Omdat drie keer te doen zal nog meer investering vragen van jouw kant en dat gaat me wel erg ver, tenzij daar een vergoeding tegenover staat.
Ik moet gewoon beter mijn best gaan doen, en je moet maar zo denken als nasischijf kan winnen, dan kan ik het ook
Volgens mij is zijn virtua tennis character nog steeds op zoek naar een biertje buiten de baan

EPISCH moment
P.s: je mag me wel helpen een klein, gedrongen, turks mannetje buiten het event te houden
wat een sta in de weg is dat, heeft me aardig wat puntjes gekost, behalve op puzzle bobble