What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NGC Event III:Versus Edition - Rated: *****

Da Dude":fzqm8zfn said:
Ouder met kids event. Mijn kids willen zo graag weer een keer meekomen.
+1 mn zoontje wil ook graag een keer weer mee
hij vond het laatste keer dat hij mocht komen heel vet
 
Da Dude":3lw6lxfl said:
Ouder met kids event. Mijn kids willen zo graag weer een keer meekomen.

Ik denk dat je dan beter gewoon een meeting kan houden waarbij kinderen ook welkom zijn...een beetje als de nieuwjaarsborrel met kinderen erbij. Er zijn vast mensen die geen kinderen hebben of waarvan de kinderen niet mee kunnen komen ofzo...tenzij mensen elkaar tijdelijk kunnen adopteren...

Marcosan30":3lw6lxfl said:
Ik zou een Co-op event wel kunnen waarderen, bijvoorbeeld final fight, turtles, double dragon dat soort games.
Je zou dan de score in de gaten kunnen houden of welk tweetal het verst komt in het spel :D

Geweldig idee...alleen zou het wel sneu zijn voor degene die mij als handicap toebedeeld krijgt...
 
Geweldig idee...alleen zou het wel sneu zijn voor degene die mij als handicap toebedeeld krijgt...[/quote]

Ik durf het wel aan :mrgreen: helemaal als een van de cave games wordt toegevoegd aan de line-up (like ESP.Ra of espgaluda, akai katana) 😉
 
Marcosan30":21ug656j said:
Ik durf het wel aan :mrgreen: helemaal als een van de cave games wordt toegevoegd aan de line-up (like ESP.Ra of espgaluda, akai katana) 😉

Ik vrees dat je me nu gruwelijk overschat...m'n scores zuigen gigantisch en qua overleven is al niet veel anders (ik leer nooit van m'n fouten en heb het geheugen van een komkommer).
 
cthulhu":145tfpn5 said:
Marcosan30":145tfpn5 said:
Ik durf het wel aan :mrgreen: helemaal als een van de cave games wordt toegevoegd aan de line-up (like ESP.Ra of espgaluda, akai katana) 😉

Ik vrees dat je me nu gruwelijk overschat...m'n scores zuigen gigantisch en qua overleven is al niet veel anders (ik leer nooit van m'n fouten en heb het geheugen van een komkommer).

Toch ben ik erg benieuwd met zo'n collectie... houd je ergens online highscores bij?
 
sombetzki":se63o9k6 said:
Toch ben ik erg benieuwd met zo'n collectie... houd je ergens online highscores bij?

Nope, ik hou (nog) niets bij...moet eerst nog de verschillende scoresystemen onder de knie krijgen. Ik denk dat ik eerst met Mushihimesama Futari ga beginnen en ben nu bezig met Shikigami No Shiro.
 
cthulhu":3ncrca6h said:
Marcosan30":3ncrca6h said:
Ik durf het wel aan :mrgreen: helemaal als een van de cave games wordt toegevoegd aan de line-up (like ESP.Ra of espgaluda, akai katana) 😉

Ik vrees dat je me nu gruwelijk overschat...m'n scores zuigen gigantisch en qua overleven is al niet veel anders (ik leer nooit van m'n fouten en heb het geheugen van een komkommer).

Geloof mij slechter dan een specifiek lid van shmupteam noord, van wie ik de naam niet zal noemenkuch Anton kuch zal het niet worden :D
 
Toch mooi, al die praatjes van een man die niet eens een cab heeft om te spelen
nog geen enkele keer proof gezien meneer!
 
lorre001":2j4ghlb8 said:
wij van de 'shmup club' zijn dol op highscores dus als je wat moois hebt, deel het vooral.

Voorheen speelde ik nooit voor een highscore, maar tegenwoordig begrijp ik het wel...één credit en kijken hoever je kan komen en je eigen scores proberen te verbeteren. Misschien een idee om netzoals bij andere forums een highscore topic te beginnen? Dan heb ik een beetje een idee hoe ruk mijn scores zijn.

Marcosan30":2j4ghlb8 said:
Geloof mij slechter dan een specifiek lid van shmupteam noord, van wie ik de naam niet zal noemenkuch Anton kuch zal het niet worden :D

De scores van dat specifieke lid bij DeathSmiles zijn significant hoger dan die van mij (volgens de desbetreffende highscore thread op AO)...zucht.
 
sombetzki":259ak0jw said:
Toch mooi, al die praatjes van een man die niet eens een cab heeft om te spelen
nog geen enkele keer proof gezien meneer!

en ook nog eens alle pech van de wereld want iedere keer als hij een super highscore heeft, kan ie geen fotos maken omdat zn telefoon stuk is.
 
sombetzki":82s2ypm7 said:
Toch mooi, al die praatjes van een man die niet eens een cab heeft om te spelen
nog geen enkele keer proof gezien meneer!

Hihihihi kijk even naar de highscorelijst van het laatste shmupevent :D don't worry Anton you will get another shot. Wel kut idd om geen cab te hebben :(
 
Mijn idee voor een nieuw event:

NGC Tag Team Battle

Een team bestaat uit 3 man en speelt alsof het 1 persoon is. In iedere match is het verplicht om alle 3 de spelers te laten spelen.

#manier 1# Je kunt je eigen moment kiezen zolang alle 3 spelers maar aan de beurt komen.
Bij Daytona is dat bijvoorbeeld door de pitstop in te rijden maar bij bijv. Virtua tennis kun je gewoon je moment kiezen. Mocht er 1 speler beter zijn dan de anderen dan kun je er bijv. voor kiezen om 80% door 1 persoon te laten spelen met als gevolg dat de laatste 20% van de match rommelig wordt omdat je 2 Tag-wissels hebt.

#manier 2# Eventueel is het een extra moeilijkheid om de wissels juist niet te mogen doen tijdens een pitstop of ander rust moment maar juist in the heat of battle.

#manier 3# Misschien zelfs door de wissels te laten bepalen door de tegenstander door een klap op de schouder. Zodoende kun je het je tegenstander direct moeilijk maken en wordt het nog gekker...

The big picture is het om niet alleen de games een uitdaging te laten zijn maar een niveau hoger te tillen door een gekke spelregel.
 
Back
Top