What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NGC Event III:Versus Edition - Rated: *****

't was weer gezellig en uiteraard Episch!
Props voor de orgas!
Robert meer dan verdiend gewonnen. Al was m'n crash op de finishlijn spijtig, heb je jezelf wel in de positie geraced om de 1e plek over te pakken.
Ik heb de beelden er wel op nagekeken en heb de identiteit van de paarse auto kunnen vaststellen :evil:

crash.jpg
 
Gruwelijke dag, in positieve zin uiteraard. Complimenten voor de organisatie!

Geweldige games, geweldig eten en nog geweldigere mensen. Tot de volgende keer ;)

Op de valreep nog een miniatuur Vewlix van Jinxz gekocht, zal morgen hopelijk dat besteltopic kunnen bumpen met het resultaat :D
 
Het was weer een geslaagde dag
Complimenten aan de organisators
Tot de volgende keer groetjes marcel ( hotshot123) en Herbert ( squatt )
 
het was weer mooi, iedereen bedankt voor alle gezelligheid. ik heb wederom weer leuke mensen leren kennen en flink gelachen.
 
Was weer een superdag. Rooms en haar vriend Patrick hebben zich ook erg goed vermaakt.
En die finale echt spannend tot de finish.










 
Wederom een zeer geslaagd dagje gisteren. Zoals verwacht finaal ingemaakt met alle spellen, aardige gelijkgestemde mensen, lekker eten en een geweldige organisatie en sfeer. Het enige wat ik miste was een JAMMA cab met een vertikaal scherm...volgende keer weer?
 
Inderdaad.. Die vertical jamma. Gaat zeker nog goed komen!

en die paarse auto.. Taxslayer staat er op. Hahahaha.
 
Super dag was het wederom! ook voor ons qua een superverloop!

Thanx aan all who showed up! was epic!

On to the next event!
 
Was echt geweldig heren! Dank voor de enorme opkomst en het enthousiasme. Ik heb altijd toch weer erg veel respect voor iedereen die van heinde en verre komen om er met z'n allen als community een mooie dag van te maken. Sharing, daar gaat het ook om!

Wij hebben in de aanloop naar de events toe en in de ontwikkeling van het NGC veel door schade en schande moeten leren, maar ik denk dat we ondertussen bijna de juiste formule hebben gevonden. Het is voor ons als organisators en voor de bezoekers een hele mooie en complete ervaring en dat voelt echt goed!

Het enige wat we nu dan elke keer hoeven te doen is het perfectioneren van de collectie en diversiteit te brengen. Dat van de verticals was dit keer helaas zo, maar het is juist de bedoeling om zeker een aantal kasten te hebben voor vertical games, een soort shmuphoek en nog een mooie VS setup.

Er is altijd nog genoeg te doen, maar we komen er met z'n allen zeker wel!

Nogmaals dank voor de support!

ps. Puzzle Bobble is te koop ;)
 
Psykick":3k3d97iq said:
Het enige wat we nu dan elke keer hoeven te doen is het perfectioneren van de collectie en diversiteit te brengen. Dat van de verticals was dit keer helaas zo, maar het is juist de bedoeling om zeker een aantal kasten te hebben voor vertical games, een soort shmuphoek en nog een mooie VS setup.

Helaas? Tja, je kan nou eenmaal niet aan iedereen wensen voldoen (moet je ook eigenlijk niet willen, want dan is het eind echt zoek denk ik), maar een VS en Shmup hoekje klinkt wel lekker.
 
Oh ja ik heb nog 1 puntje kritiek:
- Refik en ik moesten 3 of 4 keer in de eerste ronde tegen elkaar. In een groep van 8 had dat niet hoeven te gebeuren. Uiteindelijk gaf het een beetje een wrang gevoel om telkens elkaar uit de competitie te schoppen.
 
Jinxz":12gu6xob said:
't was weer gezellig en uiteraard Episch!
Props voor de orgas!
Robert meer dan verdiend gewonnen. Al was m'n crash op de finishlijn spijtig, heb je jezelf wel in de positie geraced om de 1e plek over te pakken.
Ik heb de beelden er wel op nagekeken en heb de identiteit van de paarse auto kunnen vaststellen :evil:

crash.jpg

Mwuahahahaha fijn om te weten dat ik toch meegedaan heb in de finale en zelfs van doorslaggevende betekenis ben geweest :D
Ik denk dat ik nu ook wel mijn echte naam kan gaan gebruiken op het forum: 'Taxslayer' :mrgreen:
 
Kan aan bovenstaande weinig toevoegen, ook al was ik 's middags weg. Heb er ook weer van genoten :)

Dat je soms in de eerste ronde tegen elkaar moest komt door de generator die ik niet goed werkend kreeg en dus handmatig moest shuffelen. Hopelijk volgende keer beter!
 
Gister was echt tof! Bob en ik komen de volgende keer waarschijnlijk weer. In het begin was het even spannend omdat ik niemand kende etc. maar de sfeer is chill en zeer vriendelijk. Die zwarte saus was niet te eten :P

Extra kusjes voor Cthulhu en Trailblazer voor het taxi'en!
 
Ah how sweet...
Graag gedaan hoor, was totaal geen moeite. Fijn dat jullie het naar jullie zin hebben gehad. Het is nou eenmaal een zeer amicaal groepje mensen.
 
Ziet er tof uit, menschen. Lijkt me gezellig om een volgende keer er ook bij te zijn, ook al ben ik ontzettend ruk in het spelen van dergelijke games. XD
 
Back
Top