Of course, heb ik toch al rekening mee gehouden ouwe reus.Ratson":c39ca9sl said:Ik heb wel mijn gebruikelijke entourage bij me uiteraard![]()
Ken":1sy63y2g said:Top guys, we zitten al op 26 man. Reageer even asap als je er bij wilt zijn, ben bang dat we uiteindelijk naar een maximaal aantal gasten kunnen gaan werken en de grens ligt toch echt ergens bij 35. Zou het echt niet tof vinden als bepaalde vaste gasten niet kunnen komen omdat een lijst toch een keer vol raakt. Trust me, dit wil je echt niet gaan missen....
Cool Has!! als ik nog ergens mee kan helpen hoor ik het wel.Psykick":fgk42b6v said:Vorige keer was alleen een Nozomi meet and greet. Dit keer wordt het meer een echt event, dus mag wel hopen dat het veel leuker gaat worden![]()
ckong":3pqb1sdc said:Wellicht is het leuk om een gastenlijst te publiceren in de eerste post.![]()
anunaki":26w5kfgw said:ik kom ook, kan ik iemand meenemen?
anunaki":tfnoqjre said:Het concept van de club is toch, rondhangen, kletsen en op kasten gamen?