What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NGC EVENT II 'SAVE THE DATE'

Status
Not open for further replies.
Ken":1sy63y2g said:
Top guys, we zitten al op 26 man. Reageer even asap als je er bij wilt zijn, ben bang dat we uiteindelijk naar een maximaal aantal gasten kunnen gaan werken en de grens ligt toch echt ergens bij 35. Zou het echt niet tof vinden als bepaalde vaste gasten niet kunnen komen omdat een lijst toch een keer vol raakt. Trust me, dit wil je echt niet gaan missen....

Ken, je maakt het nu wel heel erg spannend!! ben heel benieuwd of het leuker word dan de vorige keer..!
 
Vorige keer was alleen een Nozomi meet and greet. Dit keer wordt het meer een echt event, dus mag wel hopen dat het veel leuker gaat worden ;)
 
Wellicht is het leuk om een gastenlijst te publiceren in de eerste post. :D
 
Psykick":fgk42b6v said:
Vorige keer was alleen een Nozomi meet and greet. Dit keer wordt het meer een echt event, dus mag wel hopen dat het veel leuker gaat worden ;)
Cool Has!! als ik nog ergens mee kan helpen hoor ik het wel.
 
Thnx Vince, als er wat nodig is schakel ik je cker in ;)

@ El Pancho : Gezellig man, altijd goed Onno erbij te hebben!

@Ckong : Goed idee, wellicht kunnen Ken en Arjan dat alvast kick starten ;)
 
ckong":3pqb1sdc said:
Wellicht is het leuk om een gastenlijst te publiceren in de eerste post. :D

Done! Wilde de eerste wave even laten reageren, anders zit je 25 x de eerste post te updaten :mrgreen:
 
:D

Zet Robinholland van het Eurocade team er ook maar bij, hij heeft aangegeven te komen. :)
 
Al een behoorlijke lijst met deelnemers, ik heb er zin in. 8)

Is het al bekend wat er allemaal te spelen zal zijn?
 
Ken, ik verwacht dat wij van Retrokings.nl met in totaal 3 man komen.
 
We staan inmiddels op 29 man, geef je snel op want begint wel vol te raken. Deze week meer info over wat we precies gaan doen.
 
anunaki":26w5kfgw said:
ik kom ook, kan ik iemand meenemen?

Kom eerst even zelf langs binnenkort zou ik zeggen ;)
Misschien vind je er wel geen reet aan :mrgreen:
 
ik kom sowieso zsm langs. Het is dat ik komende vrijdag al andere afspraken heb 😉

Het concept van de club is toch, rondhangen, kletsen en op kasten gamen?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top