What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NGC Event II: Out of Space!

Jinxz":1ad7kx9x said:
.Het is bijzonder om te zien hoe iedereen voor de duur van 1 credit veranderd in een autistische schietbaas ;) Ik zal de gezichten en hangende tongen niet snel vergeten

LOL

Ps. Voor jou ook veel respect kerel, Darius en ID 6 zijn niet uit de lucht komen vallen en ook jij hebt gewoon snoeihard meegewerkt om dit alles waar te maken. Kudos!!
 
Trailblazer":3ta6ggcz said:
Ps. Voor jou ook veel respect kerel, Darius en ID 6 zijn niet uit de lucht komen vallen en ook jij hebt gewoon snoeihard meegewerkt om dit alles waar te maken. Kudos!!

+1
 
zo ben weer bijgekomen van een sublieme NGC dag

Ik heb me erg goed vermaakt, thanks en tot de volgende keer
 
Jongens weer bedankt voor een super event. Hier wat foto's:






 
Mooie foto's, bedankt.

Het was een prachtig event, ik heb me uitstekend vermaakt met al die prachtige games, cabs en goed gezelschap.

Dank en complimenten aan de organisatie, hier heeft ongetwijfeld veel tijd en werk ingezeten.
 
Psykick":1q0vj4u1 said:
Trailblazer":1q0vj4u1 said:
Ps. Voor jou ook veel respect kerel, Darius en ID 6 zijn niet uit de lucht komen vallen en ook jij hebt gewoon snoeihard meegewerkt om dit alles waar te maken. Kudos!!

+1

True that!
 
Was inderdaad een super middag! Leuk om iedereen weer gesproken te hebben en wat een indrukwekkende collectie cabs, vooral de 6 player Daytona, Mario Kart en Darius waren echt fantastisch!

Nozomi bedankt voor deze top dag!
 
Heb ff de foto's resized en online gezet:

_IMG_0904.jpg


_IMG_0905.jpg


_IMG_0906.jpg


_IMG_0907.jpg


_IMG_0909.jpg


_IMG_0910.jpg


_IMG_0912.jpg


_IMG_0913.jpg


_IMG_0915.jpg


_IMG_0916.jpg


_IMG_0918.jpg


_IMG_0919.jpg


_IMG_0922.jpg


_IMG_0923.jpg


_IMG_0926.jpg


_IMG_0927.jpg


_IMG_0928.jpg


_IMG_0929.jpg


_IMG_0931.jpg


_IMG_0933.jpg


_IMG_0934.jpg


_IMG_0938.jpg


_IMG_0939.jpg
 
Wow jongens, vette shit!! Bedankt voor de foto´s. Echt balen dat ik er niet bij kon zijn, maar de volgende keer ben ik zeker van de partij.
 
Ik wil bij deze iedereen die heeft meegewerkt ontzettend bedanken en de guys van het Ngc en jinxz in het bijzonder.

Oh my god wat was die daytona 6 wall episch, ik kreeg er echte warme gevoelens van :D
Vreselijk gelachen met mijn team en om hassan in het bijzonder, als hij ooit vervelend word dan stuur je maar gewoon een grote maïskolf op hem af 😉 will own him everytime en mij erbij trouwens. Alleen Mart is immuun om een of andere reden.

Stiekem zit ik ook te genieten van het feit dat iemand uit 'shmupteam noord' heeft gewonnen :D
Volgende keer komen we als 'beat-emup team noord' of 'adventure team noord' :D

Als Pascal dit leest: een vriendelijke herinnering om de kabeltjes op te sturen :D na het zien van outrun twee moet ik ook echt los
Nogmaals echt supertof dat jullie dit doen :D
 
Was zeker een geslaagd dagje...heb het zelfs beter gedaan dan ik had verwacht. Helaas (voor mij) ben ik u geobsedeerd door Mushihime Sama Futari en moet de pcb echt gaan kopen binnenkort...wat een magistraal spel. Hopelijk tot de volgende keer.
 
Het was leuk om weer wat nieuwe mensen van het forum te ontmoeten, en echt waar die Daytona setup was gruwlijk! Echt ongelooflijk :)

Helaas liep men planning wat in de soep, maar het was top!

Complimenten voor het hele team wie deze dag hebben mogelijk gemaakt!
 
Ik heb een vriend van mij overgehaald om een keer samen naar het NGC te gaan. (Foto's hielpen veel) Nu hopen dat de volgende datum goed voor ons uitkomt! :)

Met 6 man Daytona doen klinkt echt ziek!
 
Ziet er onwijs cool uit jongens!
Wat een brute kasten hebben jullie daar staan!
Volgens mij heb ik een topdag gemist.
 
Marcosan30":180q6ws6 said:
Als Pascal dit leest: een vriendelijke herinnering om de kabeltjes op te sturen :D na het zien van outrun twee moet ik ook echt los
Nogmaals echt supertof dat jullie dit doen :D

No problemo ;-) coming your way
 
Beatmaster-P":70x7sh7r said:
Marcosan30":70x7sh7r said:
Als Pascal dit leest: een vriendelijke herinnering om de kabeltjes op te sturen :D na het zien van outrun twee moet ik ook echt los
Nogmaals echt supertof dat jullie dit doen :D

No problemo ;-) coming your way

Gracias mi amigo :D
 
Het was weer een geweldige dag!

Helemaal geweldig om iedereen weer te zien, en weer een aantal nieuwe(re) mensen te ontmoeten. We hebben veel tijd en aandacht besteed om het allemaal voor te bereiden, en het was heerlijk om alle reacties te zien toen jullie binnenkwamen. De arcade kwam gisteren echt tot zijn recht, meer dan ooit. Door de drukte in de voorbereidingen was het voor ons ook de eerste keer dat we het allemaal in volle glorie mochten aanschouwen. We hebben waarschijnlijk net zoveel genoten als jullie! En ook regelmatig tegen elkaar gezegd: "wat een achterlijke hardcore is dit eigenlijk" :D

Bedankt allemaal! Op naar het volgende event!
 
Back
Top