What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NGC Event II: Out of Space!

Egte nukket bevat wat ammonia en andere bacteriekillers die het die 'tangy' taste geven waar we voor geprogrammeerd zijn. Megaman is een robot, daar kan je moeilijk nuggets van maken.

Jamie doet het even voor:

Kids weten wat 'r in zit, maar willen toch de nukket. Mjam!

- Soylent Green is people!
- It's a cookbook!

YES! Plekje vrij gekomen in m'n agenda, ben erbij jongens!

Damn wat is die gozer goed.
hopelijk is dat niet de standaard voor zaterdag. zakt me de moed nu al in de schoenen hahaha.

gr.
Robin

Altijd mooi om dit soort filmpjes te zien...ook altijd weer jaloers op mensen die de True Final Boss kunnen halen en verslaan, zou mij in een eeuwigheid nog niet eens lukken.

Mannen is er iemand die a.s. zaterdag Twinkle Star Sprites kan meenemen op MVS? Multiboard is vanzelfsprekend ook prima. Laat het even weten aub!!

Net even gekeken, maar staat niet op de 161in1. jammer

138in1 heeft hem wel volgens mij.

Hij staat als het goed is op een 120 in 1. Check het even guys ; )

Geen idee of Zemmik komt maar die heeft een multicart waar hij opstaat. Je zou het hem kunnen vragen.

@sombetzki: Ja, die gozer is allemachtig goed. Dat zal nog heel wat jaartjes duren voordat ik ook maar kan denken om zo goed te worden. Een van zijn replays is ook gespreksstof geweest bij STGWeekly (Ketsui episode). Ik ken hem niet maar ik zou maar wat graag wat tips van hem willen krijgen.

BTW: Sexy Parodius stage 2 WTF?! :evil: Gradius speed stage nightmare all over again!

Mark -~-

Wegens een kleine verandering in de weekend planning heb ik nu ook de mogelijkheid om mee te spelen(als dat nog mogelijk is) dan ben ik er ook gewoon netjes rond 11.
Moet iemand laatste worden 😉

polderarcade":2qo7s7ck said:
Wegens een kleine verandering in de weekend planning heb ik nu ook de mogelijkheid om mee te spelen(als dat nog mogelijk is)
Helemaal prima, je staat er op!

Hoi jongens,
Was geen makkelijke keuze maar ik kan er helaas zaterdag toch niet bij zijn :(
Ben zondag ook al de hele dag weg (roadtrip naar luxemburg) en het hele weekend alleen de hort vind ik niet leuk voor mijn gezin.

Zo, hierbij de spelregels (ook terug te lezen in de openingspost):

Spelregels:

In tegenstelling tot het vorige Team Tag Tournament gaat het hier om je eigen individuele scores. Je wordt wel in een team van ca. zes Nozoms in gedeeld. Het team wordt in een sessie van 40 minuten verwacht bij een bepaalde game aanwezig te zijn. Let asjeblieft een beetje op de planning, het kost teveel tijd om constant te moeten wachten. Het is de bedoeling dat de 6 teamgenoten elkaars scores bijhouden, hier krijgt ieder team een invulblad voor. We verwachten dat een (gemiddelde) credit max. 5 minuten duurt.

Iedereen krijgt per game 1 credit de kans een zo hoog mogelijke score neer te zetten. De scores worden direct genoteerd op de teamsheet en aan het einde ingeleverd. De beste score krijgt 10 punten, de nr. 2 9 punten, de nr. 3 krijgt 8 punten enz. De Nozom met de meeste punten wint het toernooi. Mochten er twee of meer Nozoms met hetzelfde aantal punten eindigen gaan de 8 games in een hoge hoed en zal 1 game worden geloot door de toernooidirectie (haha!) waar de beslissing zal vallen op basis van de high score met 1 credit.

Compleet overbodig, maar toch...:
Als je game over bent, druk dan onder geen enkel beding op continue. Druk je toch op continue zul je helaas voor de betreffende game worden gediskwalificeerd. Mocht de game uitvallen, storende glitches vertonen of is er een andere duidelijk aanwijsbare reden waarom je niet eerlijk je credit hebt kunnen spelen mag je opnieuw beginnen na beraad met de toernooidirectie (haha again!).

Oh ja! Neem asjeblieft de € 15,- cash en gepast mee, er is geen pinmachine ofzo aanwezig :mrgreen:

Tot zaterdag allemaal! It's gonna be fuckin' epic.

Muijsch":35l1pe8j said:
BTW: Sexy Parodius stage 2 WTF?! :evil: Gradius speed stage nightmare all over again!
Leuk is die he? Net te laat richting kiezen en je gaat de muur in :D

Back