What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NGC Event II: Out of Space!

joeks":3arg2qde said:
Hoi jongens,
Was geen makkelijke keuze maar ik kan er helaas zaterdag toch niet bij zijn :(
Ben zondag ook al de hele dag weg (roadtrip naar luxemburg) en het hele weekend alleen de hort vind ik niet leuk voor mijn gezin.

Hey Barry! Jammer dat je er niet bij kan zijn. Eén weekendje moet wel een keer kunnen toch? Je gaat wel echt een hele toffe dag missen met een arsenaal aan hardcore stuff! Just sayin' ;)

Hoe dan ook veel plezier!!
 
We komen zeker mijn vriendin komt hier vanavond slapen zodat we zeker op tijd zijn. Alleen moet Aileen om half 6 op de trein worden gezet in zoetermeer ivm etentje.
 
Ah, net terug van werk! Eindelijk ongestoord toeleven naar het event! Maak jullie borst maar nat, mensen, ik zal jullie eens eventjes achter de oren wassen! :twisted:

...

Tien tegen één dat ik dat ik die woorden de komende middag weer moet inslikken, maar hey, what the heck. Morgen gaat een waar feest worden, ik voel het!

Mark -~-
 
Muijsch":1snwdce0 said:
Maak jullie borst maar nat, mensen, ik zal jullie eens eventjes achter de oren wassen! :twisted:

Ik zal wel geblinddoekt spelen zodat het leuk voor je blijft Mark :twisted:
 
@flay: Oh, als je dingen leuk wil houden moet je me vragen met één hand te spelen. Dan maak je tenminste nog kans. :P

Serieus, ik verheug me zeer om de vaardigheden van de andere Nozomezen te zien en van gedachten te wisselen over shmups, maar bovenal gewoon met zijn allen fun te hebben. Dat is toch de magie van arcades over consoles. By the way, als groentje is het de eerste keer dat ik een hele groep Nozomiers tegen ga komen. Hopelijk mag ik met een hoop van jullie kennismaken!

Mark -~-
 
Ik heb er ook megazin in!

Baal wel een beetje dat ik afgelopen weken zoveel tijd in Twinkle Star Sprites, R-Type, Raystorm en Galaga heb gestoken...







:mrgreen:
 
Dankzij Steams mega herst sale ben ik alleen maar aant shoppen. en pc gamen. Cave moet via steam maar hun games aanbieden hahahaha

oefenen zat er niet in de laatste tijd.
 
Ik ga ook zeker snoeihard niet winnen. Ik neem wel mn killer instinct pcb mee (Has kun jij svp nog kick harness regelen, ik neem trwns de voedingen ook weer mee terug), who's in for a match may try to smack me up!
 
heren ik kijk er ook naar uit :D
druk bezig de auto te laden


mocht er iemand last minute een lift nodig hebben ik rijd van
ouderkerk aan de amstel, a4 richting zoetermeer
de rit retour gaat na het eten bij de mc (heb nog een verjaardag savond's)
 
Net thuis, en het zuist nog na in mijn oren. Maar wat een collectie, en wat een vette shit die 6 Daytona's aan elkaar.
Darius Burst EX was ook geweldig.

Jongens, was weer perfect geregeld. Ik kijk nu alweer uit naar het volgende event.
 
Geslaagd evenement. Bekenden gezien en nieuwe leren kennen. Darius Burst EX was interessant.
Helaas niet goed gescoord, maar dat viel te verwachten. Ik kijk uit naar het volgende evenement.
 
Was erg gezellig vandaag, sowieso leuk om eindelijk eens gezichten te kunnen plaatsen bij de nicknames! Wie is overigens de winnaar geworden van het Out of Space event? Moest helaas iets eerder weg, waardoor ik het slot gemist heb :(

p.s. het is nu wel echt gekkenhuis geworden daar in het NGC... wat een zieke collectie cabs! mad respect!
 
First of all en nogmaals; dank aan de organisatie voor deze uber vette dag. Wat een dedication en wat een arcade hardcore, niet normaal.... 6 gelinkte Daytona's is ziek, een Darius Burst is krankzinnig en aangevuld met al het andere geweld is gewoon pure madness. Zo mooi dat dit kan maar vooral ook mogelijk gemaakt wordt..... Ik kan iig nog lang teren op de hoeveelheid endorfine die bij mij aangemaakt werd toen ik de hal binnenkwam, for sure is that. Ook weer gezellig bijgepraat met een hoop gasten, epic bezoek ad MacD id vip ruimte, kortom T.O.P. dag!
 
Het was een beest van een avond! Dikke bow downs voor het NGC team! Jullie hebben bakken met werk verzet om het tot een mooi geheel te maken.

By the way, veel respect voor de skills van alle shmuppers. Het is bijzonder om te zien hoe iedereen voor de duur van 1 credit veranderd in een autistische schietbaas ;) Ik zal de gezichten en hangende tongen niet snel vergeten.

Daytona met 6 man... niet normaal wat een vette game! Daar kan menig game-developer nog wat van leren.

Ik zal de foto's zsm uploaden.

Grtz, en pies oud!
 
Back
Top