A
Anonymous
Guest
Haha lol... kijkend naar het vorige Event....
Ik denk dat jullie iets te serieus erover denken
Ik denk dat jullie iets te serieus erover denken
joeks":2ul9g0nj said:Mag ik ook op de aanwezig lijst?![]()
Om nog even op je vraag terug te komen, zo gaan we het inderdaad doensombetzki":2ul9g0nj said:ff een vraagje/opmerking betreffende puntentelling tijdens het toernooi.
Doen jullie het dan ook op deze manier oid?
- beste speler op een game krijgt X aantal punten (waar X het aantal aanmeldingen is)
- slechtste speler op een game krijgt 1 punt
tel alle punten die je gehaald hebt bij elkaar op en je krijgt een goede score/vergelijking.
Voor foto's van het Nozomi Tag Tournament zie: http://alturl.com/9p9geMuijsch":v1a5rfxp said:Heeft iemand trouwens nog foto's van het vorige event, of is er een thread van?
Mark -~-
Ratson":26jmhtr2 said:Haal mij maar van de lijst af, door een shitload aan privegezeik heb ik geen behoefte en kom dus ook niet.
Mensen die wat zouden meenemen voor me zal ik pmen om een betaal/verzend afsprqak te maken.
Veel plezier allemaal![]()