What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NGC Event II: Out of Space!

Wij komen zeker met zijn drieen:
Ratson
Vwbabe84
En mijn vriendin Aileen andere Aileen als vorige keer. ;) eventueel nickname Rooms
 
Gyruss":n2bbc52w said:
I'm in, +1 als dat mogelijk is. 8)
Of course, welke naam voor de +1 kan ik opschrijven?
 
Was een reactie op Gyruss ouwe reus :)
 
Ook al zijn onze skills kantklossen nog beter dan onze skills shmups, je mag mijn broer (Bart) en ik toevoegen :)
 
flay":2u8oxhf7 said:
Ook al zijn onze skills kantklossen nog beter dan onze skills shmups, je mag mijn broer (Bart) en ik toevoegen :)
Ik voel een epische finale aankomen :mrgreen:
 
flay":1c7pd0cj said:
Ook al zijn onze skills kantklossen nog beter dan onze skills shmups, je mag mijn broer (Bart) en ik toevoegen :)

Helden! Jij ook Marco!!
 
Gelukkig heb bijna ik elke game op de lijst wel gespeeld.
Zag dat wij er dubbel op staan mag 1x gyspyqueen en 1x wause van maken.
En Aileen wil liever Rooms genoemd worden doen al haar vrienden. 😉
Ze heeft niet veel shooter ervaring maar is wel een gamer. Ik ga samen met Rooms rond 18.00 weg wij hebben een etentje met haar familie.
 
Zou graag ook een keertje komen kijken, shmups heb ik niks mee hoef dan ook niet mee te spelen
Maar het lijkt leuk om een een keer in het ngc te kijken naar de projecten die jullie hebben staan

zal waarschijnlijk een uurtje later zijn heb ik smorgens nog even rustig de tijd om een bak koffie te drinken bij mijn ouders 😉
als ik mag komen heb ik alleen nog even een adres nodig :D
 
Ah Shmups...hoewel ik echt zuig met shmups (en elk ander spel overigens) vind ik ze wel geweldig om te spelen. Ik ga hier met vrouwlief nog even overleggen of ik erbij kan zijn...lijkt mij vooral leuk om het befaamde NGC een keertje te zien.
 
Vet!!

I'm there + een vriend van me (Ronald) als aanmelden (nog) mogelijk is. :D
 
pfff dit wordt echt een knaller van een meeting. Al ga ik zwaar op m'n bek met al die shooters haha
 
cthulhu":335b6xbp said:
Ah Shmups...hoewel ik echt zuig met shmups (en elk ander spel overigens) vind ik ze wel geweldig om te spelen. Ik ga hier met vrouwlief nog even overleggen of ik erbij kan zijn...lijkt mij vooral leuk om het befaamde NGC een keertje te zien.

Anders ontvoeren we je wel, ik woon ook in Dordrecht.
Kan je vrouw ook niks zeggen, gevalletje overmacht ;)
 
Jinxz":2q86snde said:
pfff dit wordt echt een knaller van een meeting.
Hoe weet je dat zo zeker, het is nou niet zo dat je weet wat voor proj.....oohh...wacht even... :mrgreen:
 
Ik suck ook in shmups.. ik ben eigenlijk alleen maar goed in driving games :D

Wel zin in!!!
 
Back
Top