Of course, welke naam voor de +1 kan ik opschrijven?Gyruss":n2bbc52w said:I'm in, +1 als dat mogelijk is. 8)
Ik voel een epische finale aankomen :mrgreen:flay":2u8oxhf7 said:Ook al zijn onze skills kantklossen nog beter dan onze skills shmups, je mag mijn broer (Bart) en ik toevoegen![]()
flay":3ip697cp said:Ook al zijn onze skills kantklossen nog beter dan onze skills shmups, je mag mijn broer (Bart) en ik toevoegen![]()
flay":1c7pd0cj said:Ook al zijn onze skills kantklossen nog beter dan onze skills shmups, je mag mijn broer (Bart) en ik toevoegen![]()
Psykick":1isa58g3 said:Helden! Jij ook Marco!!
Dat zou mooi zijn! Bedankt! We pb'en hier nog over.Anunaki":17lsmlgn said:ABC, je woont in Spijk toch? Kan je met mij meerijden
cthulhu":335b6xbp said:Ah Shmups...hoewel ik echt zuig met shmups (en elk ander spel overigens) vind ik ze wel geweldig om te spelen. Ik ga hier met vrouwlief nog even overleggen of ik erbij kan zijn...lijkt mij vooral leuk om het befaamde NGC een keertje te zien.
Hoe weet je dat zo zeker, het is nou niet zo dat je weet wat voor proj.....oohh...wacht even... :mrgreen:Jinxz":2q86snde said:pfff dit wordt echt een knaller van een meeting.