A
Anonymous
Guest
Wat kost zo'n grapje ongeveer?
Precies. Ga geen naomi degraderen naar een 480i signaal, maar check op marktplaats totdat er een voorbij komt.R2-2D":2kjxj7sx said:Naomi cabs zie ik wel vaker voorbij komen voor redelijke prijzen, ik zou even geduld hebben en afwachten. Beter dan dat je zometeen een cab thuis hebt staan waar je niks mee doet en niks aan hebt.
R2-2D":j4fmeyuw said:Naomi cabs zie ik wel vaker voorbij komen voor redelijke prijzen, ik zou even geduld hebben en afwachten. Beter dan dat je zometeen een cab thuis hebt staan waar je niks mee doet en niks aan hebt.
Ik blijf R2-2D quotenR2-2D":2ezdlmje said:750/800 euro zie ik ze wel eens voor.
Maar ik denk als je goed zoekt dat je ze nog wel goedkoper kan vinden. Het is natuurlijk niet een zeldzame cab ofzo.