A
Anonymous
Guest
Ok, die CPS2 houd ik in de gaten. Dreamcast2Jamma is ook een optie natuurlijk
Of een Multi PCB.
Ik hoop binnen niet al te lange tijd ook eens naar Japan te kunnen. We(samen met mijn vriendin) zijn we al aan het kijken wat we precies willen doen. Veel plezier in Oktober in ieder geval.
Ik hoop binnen niet al te lange tijd ook eens naar Japan te kunnen. We(samen met mijn vriendin) zijn we al aan het kijken wat we precies willen doen. Veel plezier in Oktober in ieder geval.