A
Anonymous
Guest
\almighty":36qmgwkd said:Ken":36qmgwkd said:Dat zou een niet al te slimme keuze zijn, Astro boven Neo Candy any day.almighty":36qmgwkd said:En denk dat ik dan voor een Super neo candy zal gaan.
De enige cabinet die ik boven een Astro zou verkiezen is een Egret III, Neo Candy etc. is gewoon van mindere kwaliteit.
Hoe duur worden de cabs eigenlijk als ik zou besluiten mee te doen?
Zou ook liever voor een Astro gaan Ken, maar volgens mij is hij hoger dan m'n ok baby en kan echt niet hoger gaan.En volgens mij was een neo candy weer beter als een ok baby
Een Super Neo cab is qua hoogte even groot als een New Astro hoor.
De algehele afmetingen van een Super Neo zijn bijna gelijk aan die van een Astro.
Zelf doe ik ook niet mee met de actie omdat ik al een zeer gelukkige eigenaar ben van een New Astro City cab. Ik hoop dat de actie gaat lukken, al ben ik bang dat het totaalbedrag toch wat hoger uit zal vallen dan die 400 euro. Er komen nu eenmaal bij importeren een hoop onverwachte kosten bij.
Veel succes in ieder geval met de actie!