ruderudie
Bullet Dodger
Beste forumleden,
Ik heb wat gemaild met excellentcom over new astro city cabs. Met name de vervoerprijs is normaal hoog, maar zij zeggen dat ze 5 stuks kunnen vervoeren voor $868. Omgerekend is dat 560. Per persoon 112 euro.
De cabs zelf kosten $340. Omgerekend is dat 220 euro.
Bij elkaar zou je dus een new astro city hebben voor rond de 330 euro.
Nu is mijn vraag aan mensen die dit eerder hebben geprobeerd: hoe zit het met douane, afhalen van de vracht e.d? Als iemand daarover wat meer weet dan kan ik dat begin februari eens uitzoeken om vervolgens hier wellicht een (zoveelste) inkoopactie te regelen tegen de lente.
Ik heb wat gemaild met excellentcom over new astro city cabs. Met name de vervoerprijs is normaal hoog, maar zij zeggen dat ze 5 stuks kunnen vervoeren voor $868. Omgerekend is dat 560. Per persoon 112 euro.
De cabs zelf kosten $340. Omgerekend is dat 220 euro.
Bij elkaar zou je dus een new astro city hebben voor rond de 330 euro.
Nu is mijn vraag aan mensen die dit eerder hebben geprobeerd: hoe zit het met douane, afhalen van de vracht e.d? Als iemand daarover wat meer weet dan kan ik dat begin februari eens uitzoeken om vervolgens hier wellicht een (zoveelste) inkoopactie te regelen tegen de lente.