What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

MF 1.5 xbox 360

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
ElPancho":3qd2izbl said:
pooyan":3qd2izbl said:
.... het zal toch niet zo zijn dat een deel van de zending van 25-11 'zoek' is....

Zou het wel gaan denken.
Kep andere spullen van PA al ruim een week binnen en die waren 10-12 afgestuurd.

same boat! Moi...
 
Hier ook nog niks, wacht nog een week dan ga ik schieten...
 
Ik ben het zat, ik bestel er nog één. Wel weer bij Play Asia, dat wel.
 
Kan gewoon niet dat al die games verdwenen zijn. Heb nog steeds hoop dat ie bezorgd wordt. Ooit..
 
ik vind het maar raar. Wil ook al lang een nieuwe bestellen eigenlijk, maar NOG niet gedaan.
 
Je kunt ook eens een ander kanaal proberen. Ik bestel vaak bij NCSX.

MF:
http://www.ncsxshop.com/cgi-bin/shop/5AD-00001.html

En voor de die-hards een mooie bijpassende stick:
http://www.ncsxshop.com/cgi-bin/shop/HX3-57.html
mushihimesama_futari_hrapex_shop.jpg
 
PLAY-ASIA
Game: 68.90 USD
Shipping: 3.90 USD
-----------------------
Totaal: 72.80 USD (50.09 EURO)


NCSX
Game: 73.90 USD
Shipping: 10.30 USD
------------------------
Totaal: 84.20 USD (57.94 EURO)


Dus wel 7 euro duurder bij NCSX, maar ik wilde wel eens wat anders proberen dan weer Play-Asia.

(Zal je natuurlijk net zien dat we deze week ons Play-Asia exemplaar binnen hebben :) )
 
Dubbel geleverde exemplaren graag aan Ken doorverkopen 8)
 
joeks":2yr6p0ll said:
(Zal je natuurlijk net zien dat we deze week ons Play-Asia exemplaar binnen hebben :) )

..en dat die van NCSX kwijt raakt :twisted:
 
joeks":3m9j7krh said:
Ken":3m9j7krh said:
Dubbel geleverde exemplaren graag aan Ken doorverkopen 8)

Ken, ik dacht dat jij hem al had?

Nee, had Hasan z'n versie gespeeld. Ik wacht gewoon totdat iemand em dubbel heeft en neem em dan over. Heb geen haast met Modern Warfare 2 die alle tijd inpikt.
 
joeks":2v6pcrzd said:
PLAY-ASIA
Game: 68.90 USD
Shipping: 3.90 USD
-----------------------
Totaal: 72.80 USD (50.09 EURO)


NCSX
Game: 73.90 USD
Shipping: 10.30 USD
------------------------
Totaal: 84.20 USD (57.94 EURO)

Dus wel 7 euro duurder bij NCSX, maar ik wilde wel eens wat anders proberen dan weer Play-Asia.

(Zal je natuurlijk net zien dat we deze week ons Play-Asia exemplaar binnen hebben :)

Volgens mij is hij bij PA $ 75, maar omdat ik een coupon heb (bedankt Almighty) en toch goede ervaringen met PA (ik geef de schuld nu nog steeds aan de posterijen of de douane) heb ik hem toch maar weer bij PA besteld. En zoals je ziet is er al vraag naar dubbele exemplaren. :D
 
pooyan":1go8xwa6 said:
En zoals je ziet is er al vraag naar dubbele exemplaren. :D

Ja hoor. Ik hou me ook aanbevolen als iemand er ineens twee heeft liggen.
 
Ja van die eventueel dubbele exemplaren komen we wel af :)

Twijfel nu trouwens ECHT tussen eventueel een ntsc/j Xbox 360 i.v.m. Deathsmiles (en stel dat Espgaluda 2 niet regio-vrij is) of toch maar de pcb's... Iemand aanbevelingen?
 
Als ik heel eerlijk ben een JP 360. De wat goedkopere PCB's als ESP.RA.DE, Dodonpachi en Espgaluda 1 komen niet op de 360 voorlopig en zijn leuk om te verzamelen op PCB.

Death Smiles, Futari, Espgaluda 2, Ketsui op de 360, betere value voor je money.
 
Back
Top