A
Anonymous
Guest
Ja nogal, meteen even gespeeld.pooyan":2pqk5cu1 said:almighty":2pqk5cu1 said:binnen :twisted: (nog in seal)
Congrats, zeker wel duur hè, totaal? :twisted:
Een leuke game, niks meer en niks minder.
Ja nogal, meteen even gespeeld.pooyan":2pqk5cu1 said:almighty":2pqk5cu1 said:binnen :twisted: (nog in seal)
Congrats, zeker wel duur hè, totaal? :twisted:
almighty":eodi7oga said:Een leuke game, niks meer en niks minder.![]()
idd :lol:pooyan":2pinzhvd said:almighty":2pinzhvd said:Een leuke game, niks meer en niks minder.![]()
Leuke game? Pas op dat je niet geflamed wordt! Er zijn hier een aantal diehards die het een übergame vinden.![]()
Hoop hem zelf ook snel te kunnen spelen?
Robert":1fwf5toa said:Ik heb de game sinds maandag; direct al credit feedend uitgespeeld. Moet eerlijk bekennen is niet helemaal mijn ding, maar wel geinig :lol:. Prefereer toch meer de klassieke schmups met ruimte schepen. Het is me iets too much, maarja dat is Cave. Maar doordat de game regiovrij is uitgebracht, kon ik het niet laten.
pooyan":3irnfug8 said:.... het zal toch niet zo zijn dat een deel van de zending van 25-11 'zoek' is....