What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Men DK projectje + kraylix custom build

Ben bezig met de onderdelen te plamuren glad te schuren en in de primer te zetten

Kruipt meer tijd in dan geld maar is een leuke hobby

DSC_3091_zps2790bfde.jpg

DSC_30883_zpsc5ad9855.jpg

DSC_3093_zps56b3b5db.jpg

schuren, plamuren,schuren, plamuren,schuren, plamuren,schuren, plamuren,schuren, plamuren.

2 componenten plamuur gebruikt ?

Blijft kut werk ;)

DSC_3094_zps1fc3106e.jpg

Zover sta ik ondertussen met men cab.
Kast staat zo glad als boter al zeg ik het zelf maar heb hier dan ook ettelijke uren aan het schuren en plamuren en primen geweest. Ik ben super tevreden met het resultaat zover.

Ik geraak er echter niet uit in welke kleur ik de kast ga zetten was eerst van plan zwart met rood zoals de KI cab van Double Helix maar omdat deze kast in de woonkamer komt te staan en onze woonkamer meer in landelijke stijl is denk ik dat deze kleuren te hard gaan domineren en de kast zo misstaat.

iemand suggesties?

Zwart-wit zoals de Vewlix L, misstaat bij mij in de woonkamer niet.

Al moet ik zeggen dat mijn Killer Instinct 2, Sega Naomi en Aero City ook niet misstonden in de woonkamer :)

Ben benieuwd naar het eind resultaat!

Zijn er foto's van het uiteindelijke resultaat? Cool project. Ik zou er een maken met een 50" flatscreen erin! Dan heb je ook echt iets extra's.

d":pfxwynyg said:
Zijn er foto's van het uiteindelijke resultaat? Cool project. Ik zou er een maken met een 50" flatscreen erin! Dan heb je ook echt iets extra's.

Kun je er meteen een 4 player vewlix van maken.

Ik heb de prijs gekregen die ik voor ogen had, maar als je de werkuren moet betalen kom je hier niet mee toe. Dit komt dan ook doordat dit men eerste was en het meeste werk in het schuren en aflakken zat, de volgende die ik ga maken ga ik niet meer schilderen enkel het hout zonder scherm en console , (meeste kopers vragen prijs excl scherm en console denk dus dat dit beter verkoopt) op die manier valt er natuurlijk iets aan te verdienen. Misschien maak ik er wel meerdere want er is best vraag naar

Dan zal ze zo afgeleverd worden ( controlpanel en bezel inbegrepen/ geen pic van)
DSC_3087_zps3b6f29ae.jpg

En kan de koper ze zelf schilderen

Dus moest er iemand intresse hebben :-)

Grtz

Zier er best keurig uit voor zover ik kan zien. Je hebt echte skills man!

Dat lijkt meer op een Kraylix dan een Vewlix :)
Vind design wel een beetje log in vergelijking met de originele Vewlix design.
Maar heel mooi en knap gedaan!

Hoeveel inch scherm zit er in?

Moet nog even een bezel maken zodat het scherm mooi ingewerkt staat.
Voorzien van een 24" ips scherm met een slg3000 scanlinegenerator tussen (zalig oldscoolscreen ), als pc een intel i5 met mala frontend op en een hoop emulators.

Ben er best trots op als ik de cab zo zie staan schitteren . Nu kunnen mijn zoontjes er hopelijk zoveel plezier aan hebben zoals ik dat had als kleine pukkie. Alhoewel wij vroeger nog niet veel gewoon waren op gebied van technologie zoals dat nu (spijtig genoeg)het geval is

Zoals op onderstaande foto is hij verkocht

Koper had er 2 xbox one arcade sticks voor. Het controlpanel dat ik gemaakt had was daar ook voor bedoeld. Deze passen daar mooi in.

bcf2df875352256f85f14f64bbdc26b8.jpg

Back